in weergavequote:Op zondag 26 februari 2006 13:17 schreef Herkauwer het volgende:
Kickje de AT in! PS, hoe kan je instellen dat je de snelheid ziet terwijl je rijdt?
Snelheid is gevondenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Gabberhead het volgende:
Als je TomTom5 hebt is het simpel.
Installeer van beide kaarten de PLUS versie, en je hebt meteen de Major Roads of Europe aanstaan. Die instelling zorgt ervoor dat je grensoverschrijdend kunt navigeren.
En de snelheid zien is een optie in je instellingen. Even zoeken in het menuutje
En als je dan in Duitsland zelf bent, kan je omschakelen naar de kaart van Duitsland op detailniveau.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Snelheid is gevondenIk heb de nieuwste versie 5.210 geloof ik zo. En de Benelux Plus en Deutschland kaart. Ik zal nog even kijken of ik die major roads of Europe kan vinden
Ik had de duitsland kaart geïnstalleerd! Ga nu de plus kaart installeren
Wel jammer dat de applicatie dat niet zelf doetquote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En als je dan in Duitsland zelf bent, kan je omschakelen naar de kaart van Duitsland op detailniveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |