Ah wat aardig dat je dat even voor mij doet!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef audioslaaf het volgende:
Jatten. ?
Ik heb er nog wel eentje, staat in Groningen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef .Muis het volgende:
Ik ben met spoed opzoek naar een damesfiets die ik op kan halen in Zwolle of Groningen.
De fiets hoeft niet in supergoede staat te zijn, maar ik moet er wel normaal op kunnen fietsen.
Heb jij een fiets staan voor een leuk studentenprijsje? Laat het me weten!
Dat is snel! Kunnen we op het station in Groningen afspreken? mail me anders even zodat ik je mailadres heb! mijn mail is: lennekeveerbeek apestaartje gmail.comquote:Op zondag 26 februari 2006 12:32 schreef pierce het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje, staat in Groningen.
Fiets is in goede staat, behalve het achterwiel, die loopt aan tegen het spatbord.(geen probleem voor het fietsen, fiets er nog regelmatig op)
De buitenband van het achterwiel is ook recentelijk vervangen.
Voor ¤ 25,- mag je hem komen ophalen.
(Garantie tot de deur)
eh ja, heb de fiets eigenlijk nog deze week nodigquote:Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef .Muis het volgende:
[..]
Dat is snel! Kunnen we op het station in Groningen afspreken? mail me anders even zodat ik je mailadres heb! mijn mail is: lennekeveerbeek apestaartje gmail.com![]()
haha! ik heb hem eigenlijk vanaf woe. nodig. maar het kan ook wel ietsie later maar liefst zo snel mogelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef pierce het volgende:
[..]
eh ja, heb de fiets eigenlijk nog deze week nodig![]()
Nee bedankt, heb het liefst een fiets waar ik gelijk op weg kan sjeezenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef Devlinsect het volgende:
Heb een goede damesfiets staan hier. Hoeft alleen een nieuwe ketting op. Afhalen in Zwolle.
Maar dan moet ik eerst weer een nieuwe ketting kopen enzo...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:49 schreef Devlinsect het volgende:
Als je vanaf woensdag nodig hebt, dan heb je tijd zat om een andere ketting op te (laten) zetten.
Ik weet welke je bedoelt inderdaad! Maar daar heb je vast niet voor 25 euro een fiets ofwel? Ik houd het in mijn achterhoofd. Weet je trouwens ook waar de gemeente Zwolle de fietsen naar toe brengt die niet in de rekken staan? Zo ben ik 2 weken terug een fiets kwijt geraakt. Ik hoorde iets over kijkdagen ofzo. Maar waar???quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
Als je station Zwolle uitloopt (waar de bussen staan), heb je tegenover de bioscoop een parkeergarage. In deze parkeergarage zit een vestiging waar je je fietsen kan stallen (vlakbij het spoor van Kampen). Daar verkopen ze ook fietsen die niet duur zijn. ...
Je kunt altijd gaan kijken bij de toko voor een fiets.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef .Muis het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt inderdaad! Maar daar heb je vast niet voor 25 euro een fiets ofwel? Ik houd het in mijn achterhoofd. Weet je trouwens ook waar de gemeente Zwolle de fietsen naar toe brengt die niet in de rekken staan? Zo ben ik 2 weken terug een fiets kwijt geraakt. Ik hoorde iets over kijkdagen ofzo. Maar waar???
nee, het komt wel goed hoor! ben al in onderhandeling (ook via marktplaats), maarja wie weet wordt het niks..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Devlinsect het volgende:
Heb je goede wandelschoenen?
Geloof dat het lopen wordt voor je![]()
Dat is dus het mooie! Ik ging vragen bij die fietsenwinkel (bij dat overdekte gedeelte bij het station in Zwolle) waar de gemeente de fietsen naartoe bracht. En de fietsenmaker zei dat ik voor de gein eens aan de andere kant van het station moest kijken. Het blijkt dus, dat als de gemeente fietsen meeneemt die verkeert staan dat ze ze gewoon verplaatsen naar de andere kant van het station!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef Devlinsect het volgende:
Al gevraagt naar je stationsfiets die pleite is?
Fietsen die niet in de stalling staan worden ingenomen. Je kan vragen of ie er nog is. Zag het laatst in een politiekrantje staan met dit telefoonnummer:
038-4963300![]()
Enne, gefeliciteerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |