doen we ik durf mijn stem wel uit te brengen hoor hier op het forumquote:Op zondag 26 februari 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als de 14 meeters nou mij een mailtje sturen?
Dan is het een anonieme stemming en zo geregeld
Zullen we dat a/d groep overlaten of we beslissen dat zo te doenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
de user die willen moeten ze zich hier aan melden.... dan gaan de 14 die meegaan stemmen
dit was ook een voorstelquote:Op zondag 26 februari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zullen we dat a/d groep overlaten of we beslissen dat zo te doen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef chansadres het volgende:
Gaan we een poll openen hoe we beste kunnen stemmen
Poll is niet te beveiligen voor alleen die 14..dus ik zeg:quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef chansadres het volgende:
Gaan we een poll openen hoe we beste kunnen stemmen
die van mij weet je alquote:Op zondag 26 februari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Poll is niet te beveiligen voor alleen die 14..dus ik zeg:
Of alle 14 mailen mij, of ze maken hun stem kenbaar in het topic.
Ik denk dat een mailtje makkelijker is
Er is geen reservelijst meer. De enige die er nog opstond is Fir3fly en die gaat al.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:34 schreef chansadres het volgende:
Als er een reservelijst is dan vind ik dat die eerst moet worden geraadpleegd en gekeken moet worden wie allemaal nog recht heeft om mee te gaan. Daarna kunnen we kijken wie we persoonlijk graag meewillen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |