ja ben een paar jaar bijna dagelijks met hem omgegaan. we voetbalden vaak ook met Etienne Esajas (Vitesse) hier op straatquote:Op zondag 26 februari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij bent zijn maat toch een beetje?
Was ook een goed interview van hemquote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ben een paar jaar bijna dagelijks met hem omgegaan. we voetbalden vaak ook met Etienne Esajas (Vitesse) hier op straat
spreek hem de laatste tijd niet zo vaak meer, maar het is wel echt grappig om zo iemand opeens interviews te zien geven op TV
ja maar toch ook wel weer zielig voor Harry, ik gun het hem ook wel..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Black-Death het volgende:
Waarom had Wilfred Gene het bij Van Gaal in godsnaam over Ajax-nieuws op zijn horloge? WTF
Ontopic: mja, matige wedstrijd, maar goed, denk dat het wel potentieel geeft. Vooral volgend jaar, als Sneijder niet verkocht wordt, Perez en Stam erbij, minder geblesseerden. Wel nog 1/2 middenvelders + buitenspelers kopen..
Maar goed, op naar Sparta
Enne,Timisela
Echt geweldig, gun het hem enorm
ja dat op talpa sloeg nergens op natuurlijkquote:
ja Molukker, maar in Manager stond eerst dat ie geboren was in Paramariboquote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Een Molukker of iets dergelijks?
nee laat ik dat maar niet doen dat is te moeilijk voor julliequote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jij als niet-Ajacied bepaalt wat wel en niet iets toevoegd aan dit topic?
Het moet niet veel gekker worden.
Aha, ik ging meer uit van z'n achternaam die nogal Moluks aandoet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ja Molukker, maar in Manager stond eerst dat ie geboren was in Paramaribo![]()
ja 4 lettergrepen inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef keeper het volgende:
[..]
Aha, ik ging meer uit van z'n achternaam die nogal Moluks aandoet.
Ach, je moet realistisch zijn, Charisteas heeft gewoon niet gebracht wat er verwacht werd van hem. Hij deed het voor de winter'stop' samen met Rosenberg redelijk, maar met iemand als Charisteas haal je het gewoon niet... Voor Heerenveen ofzo een prachtige en goede speler, maar voor Ajax m.i. gewoon niet sterk genoeg... Hoop dat hij in de zomer een mooie transfer krijgt, want wat je zegt, ik gun het hem ook wel. Het is een aardige, sociale speler, maar niet de spits waar Ajax naar opzoek was.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:09 schreef keijz het volgende:
[..]
ja maar toch ook wel weer zielig voor Harry, ik gun het hem ook wel..
Wat heeft hij dan voor speciale dingen laten zien?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor mij heeft juist Charisteas meer gebracht dan ik verwacht had. Zeker dit seizoen.
Maar goed hij moet 2 betere spitsen voor zich dulden.
Hij heeft een aantal keer gescoord. Kom op man, had jij enige verwachtingen toen hij kwam? Ik niet hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan voor speciale dingen laten zien?
Hebben we dat weer gehad voor dit seizoen.quote:
Nou, een spits binnenhalen zonder verwachtingen doe ik nooit. Tuurlijk heeft hij gescoord, en ik zeg ook niet dat het een slechte speler is, maar niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal keer gescoord. Kom op man, had jij enige verwachtingen toen hij kwam? Ik niet hoor
Vind dat hij dit seizoen een aantal aardige wedstrijden heeft gespeeld
Nou...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Black-Death het volgende:
Alsof Koeman naar het bestuur liep en bepaalde dat die spelers gekocht werden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |