Van Adriano ook als ie er maar in 90 minuten 1 of 2 in legt hoor je niemand over die schoten die op het parkeer terrein komen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja 99% van ze schoten komt in de 2e ring hoor![]()
Babel vergelijken met Adrianoquote:Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Van Adriano ook als ie er maar in 90 minuten 1 of 2 in legt hoor je niemand over die schoten die op het parkeer terrein komen.
Nee het gaat om de vergelijking missers op doel. Dat jij dan een lijn door trekt naar een vergelijking als voetballer... die vergelijking zou trouwens niet eens zo mis zijn. 1 benig actie altijd over de verkeerde voet op snelheid en niet op techniek ..naar binnen komen vanuit de flanken..quote:Op maandag 27 februari 2006 12:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Babel vergelijken met Adriano
Babel legt er geen 1 a 2 per 90 minuten in.
OK, het is een goede voetballer en hij verdient ook wel een kans, maar op dit moment is hij geen verbetering. Hij zal zich op dit moment wel moeten schikken in zijn rol als reserve, want hij is gewoon niet beter dan Huntelaar of Rosenberg. (op dit moment)
In de periode dat Rosenberg niet lekker draaide heeft Babel ook kansen gekregen.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee het gaat om de vergelijking missers op doel. Dat jij dan een lijn door trekt naar een vergelijking als voetballer... die vergelijking zou trouwens niet eens zo mis zijn. 1 benig actie altijd over de verkeerde voet op snelheid en niet op techniek ..naar binnen komen vanuit de flanken..
![]()
Sorry Rosenberg die miste ook de een na andere kans hoor en toch stond hij erin omdat hij een inkoop was die waar gemaakt moest worden. Niet meer niet minder.
Dat hij ontevreden is met een reserverol is logisch; dat zou iedereen (moeten) zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Je kunt het ook arrogant noemen.
Hij wil de club niet beschadigen.
Met andere woorden, hij is het niet eens met zijn rol als reserve en is bang dat hij verkeerde dingen zegt wanneer hij geinterviewd wordt.
Dat betekent dus dat hij de schuld bij Ajax neerlegt en niet bij zichzelf.
Wat dat betreft heeft hij dus een heel erg verkeerd zelfbeeld!
Dat vind ik nogal naief gedacht.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat hij ontevreden is met een reserverol is logisch; dat zou iedereen (moeten) zijn.
Het feit dat hij bang is om verkeerde dingen te zeggen hoeft helemaal niet te betekenen dat hij de schuld bij Ajax legt. Hij kan bang zijn voor een verspreking of, logischer nog, voor het feit dat journalisten zijn woorden verkeerd uitleggen of buiten de context plaatsen.
Zolang niets op het tegendeel wijst, is dit wmb dus een zeer volwassen reactie .
Hij is uiteraard niet tevreden en vind dat hij moet spelen. Dat is volkomen normaal hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal naief gedacht.
Waarom zou hij zich kunnen verspreken over Ajax, als hij tevreden is met de club?
Dat geloof ik niet. En het is een volwassen kerel die de consequenties van mogelijke uitspraken moet kunnen overzien. Ik vind hem nu net een "op zijn tere zieltje getrapte puber".
Geen commentaar is goed commentaar!quote:Gronkjaer groeide uit tot een van de betere spelers op het veld. De Deen werd de afgelopen weken gelinkt aan Ajax, dat voor volgend seizoen nog wel een vleugelspeler kan gebruiken.
Gronkjaer heeft ook gehoord dat zijn naam in verband is gebracht met zijn oude club. Met een innemende glimlach: „Maar ik geef geen commentaar.“
Dat komt denk ik doordat ik in mijn achterhoofd zit met de verschillende spelers binnen Ajax die nu opeens wegwillen(of al weg zijn) of nog twijfelen om te blijven. Denk aan Galasek, Grygera, de Jong, de Ridder, Trabelsi, Maxwell, Pienaar, allemaal van die ontevreden gevallen. En ik schat gewoon in dat Babel op dezelfde manier denkt als een de Jong.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij is uiteraard niet tevreden en vind dat hij moet spelen. Dat is volkomen normaal hoor.
Hij zou heel terecht kunnen zeggen dat hij misbruikt wordt op links. Hoewel hij dan gewoon gelijk heeft, zou zoiets wel weer voor onrust zorgen. In die zin dus verstandig.
Ik heb kennelijk een wat positiever mensbeeld dan jij
Euh neequote:Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:
zelfs Rosales heeft nog een betere voorzet dan Gronkjaer
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Gisteren gaf hij anders een prima voorzet
Babel denkt verkeerd wanneer 'ie als 19-jarige ontevreden is op de bank, wanneer hij Huntelaar en Rosenberg voor zich heeft. Maar hij wordt gewoon misbruikt op links, en moet gewoon verhuurd worden. Hij is niet klaar voor de 9 bij Ajax, en moet dat maar een jaartje ergens leren.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef Robar het volgende:
Dat komt denk ik doordat ik in mijn achterhoofd zit met de verschillende spelers binnen Ajax die nu opeens wegwillen(of al weg zijn) of nog twijfelen om te blijven. Denk aan Galasek, Grygera, de Jong, de Ridder, Trabelsi, Maxwell, Pienaar, allemaal van die ontevreden gevallen. En ik schat gewoon in dat Babel op dezelfde manier denkt als een de Jong.
Gronkjaer heeft nou niet een echt goede voorzet in huis van wat ik me kan herinneren hoor. Is meer een Miteaatje.quote:
niets tegen mitea.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gronkjaer heeft nou niet een echt goede voorzet in huis van wat ik me kan herinneren hoor. Is meer een Miteaatje.
Uiteraard niet, zie 'm graag terug. Maar het zou mooi zijn als Nicolae een voorzet zou kunnen gevenquote:
Aan die voorzet moet mitea wel nog werken ja, maar hij heeft wel de kwaliteiten voor die plek. Jammer dat hij zo lang gebleseerd is dat kan niet goed zijn voor zijn zelfvertrouwen wat toch al niet al te hoog was denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard niet, zie 'm graag terug. Maar het zou mooi zijn als Nicolae een voorzet zou kunnen geven
Maar ik vind Gronkjaer overbodig als je een fitte Mitea en Rosales hebt. Voegt dan verder weinig toe. Ja, leuk voor de breedte
Nee man, verkocht voor 12 miljoenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef zjroentje het volgende:
Babel moet idd verhuurd worden komend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |