abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35537645
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja 99% van ze schoten komt in de 2e ring hoor
Van Adriano ook als ie er maar in 90 minuten 1 of 2 in legt hoor je niemand over die schoten die op het parkeer terrein komen.
pi_35537721
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef Chadi het volgende:

[..]

Van Adriano ook als ie er maar in 90 minuten 1 of 2 in legt hoor je niemand over die schoten die op het parkeer terrein komen.
Babel vergelijken met Adriano

Babel legt er geen 1 a 2 per 90 minuten in.

OK, het is een goede voetballer en hij verdient ook wel een kans, maar op dit moment is hij geen verbetering. Hij zal zich op dit moment wel moeten schikken in zijn rol als reserve, want hij is gewoon niet beter dan Huntelaar of Rosenberg. (op dit moment)
pi_35537833
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Babel vergelijken met Adriano

Babel legt er geen 1 a 2 per 90 minuten in.

OK, het is een goede voetballer en hij verdient ook wel een kans, maar op dit moment is hij geen verbetering. Hij zal zich op dit moment wel moeten schikken in zijn rol als reserve, want hij is gewoon niet beter dan Huntelaar of Rosenberg. (op dit moment)
Nee het gaat om de vergelijking missers op doel. Dat jij dan een lijn door trekt naar een vergelijking als voetballer... die vergelijking zou trouwens niet eens zo mis zijn. 1 benig actie altijd over de verkeerde voet op snelheid en niet op techniek ..naar binnen komen vanuit de flanken..

Sorry Rosenberg die miste ook de een na andere kans hoor en toch stond hij erin omdat hij een inkoop was die waar gemaakt moest worden. Niet meer niet minder.
pi_35537992
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee het gaat om de vergelijking missers op doel. Dat jij dan een lijn door trekt naar een vergelijking als voetballer... die vergelijking zou trouwens niet eens zo mis zijn. 1 benig actie altijd over de verkeerde voet op snelheid en niet op techniek ..naar binnen komen vanuit de flanken..

Sorry Rosenberg die miste ook de een na andere kans hoor en toch stond hij erin omdat hij een inkoop was die waar gemaakt moest worden. Niet meer niet minder.
In de periode dat Rosenberg niet lekker draaide heeft Babel ook kansen gekregen.
Die heeft hij zelf laten liggen.
En ik vergeleek onder andere de effectiviteit van Babel en Adriano.
Adriano scoort in een van de zwaarste competities te wereld, zeker voor aanvallers.
Babel heeft moeite om in Nederland te scoren.
pi_35538308
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:30 schreef Robar het volgende:

[..]

Je kunt het ook arrogant noemen.
Hij wil de club niet beschadigen.
Met andere woorden, hij is het niet eens met zijn rol als reserve en is bang dat hij verkeerde dingen zegt wanneer hij geinterviewd wordt.
Dat betekent dus dat hij de schuld bij Ajax neerlegt en niet bij zichzelf.
Wat dat betreft heeft hij dus een heel erg verkeerd zelfbeeld!
Dat hij ontevreden is met een reserverol is logisch; dat zou iedereen (moeten) zijn.
Het feit dat hij bang is om verkeerde dingen te zeggen hoeft helemaal niet te betekenen dat hij de schuld bij Ajax legt. Hij kan bang zijn voor een verspreking of, logischer nog, voor het feit dat journalisten zijn woorden verkeerd uitleggen of buiten de context plaatsen.

Zolang niets op het tegendeel wijst, is dit wmb dus een zeer volwassen reactie .
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:28:34 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35538349
De enige manier waarop je over onvrede met je reserve rol kan spreken is met je voeten. Train hard, speel goed als je speelt en hou voor de rest je kop.

Als je niet goed genoeg bent op dit moment weet je dat zelf ook wel.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35538436
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:26 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat hij ontevreden is met een reserverol is logisch; dat zou iedereen (moeten) zijn.
Het feit dat hij bang is om verkeerde dingen te zeggen hoeft helemaal niet te betekenen dat hij de schuld bij Ajax legt. Hij kan bang zijn voor een verspreking of, logischer nog, voor het feit dat journalisten zijn woorden verkeerd uitleggen of buiten de context plaatsen.

Zolang niets op het tegendeel wijst, is dit wmb dus een zeer volwassen reactie .
Dat vind ik nogal naief gedacht.
Waarom zou hij zich kunnen verspreken over Ajax, als hij tevreden is met de club?
Dat geloof ik niet. En het is een volwassen kerel die de consequenties van mogelijke uitspraken moet kunnen overzien. Ik vind hem nu net een "op zijn tere zieltje getrapte puber".
pi_35538474
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:32 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal naief gedacht.
Waarom zou hij zich kunnen verspreken over Ajax, als hij tevreden is met de club?
Dat geloof ik niet. En het is een volwassen kerel die de consequenties van mogelijke uitspraken moet kunnen overzien. Ik vind hem nu net een "op zijn tere zieltje getrapte puber".
Hij is uiteraard niet tevreden en vind dat hij moet spelen. Dat is volkomen normaal hoor.
Hij zou heel terecht kunnen zeggen dat hij misbruikt wordt op links. Hoewel hij dan gewoon gelijk heeft, zou zoiets wel weer voor onrust zorgen. In die zin dus verstandig.

Ik heb kennelijk een wat positiever mensbeeld dan jij
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:07:56 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35539408
AFC AJAX
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35539578
BN De Stem
quote:
Gronkjaer groeide uit tot een van de betere spelers op het veld. De Deen werd de afgelopen weken gelinkt aan Ajax, dat voor volgend seizoen nog wel een vleugelspeler kan gebruiken.

Gronkjaer heeft ook gehoord dat zijn naam in verband is gebracht met zijn oude club. Met een innemende glimlach: „Maar ik geef geen commentaar.“
Geen commentaar is goed commentaar!
Houd van een lijntje.
pi_35539841
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij is uiteraard niet tevreden en vind dat hij moet spelen. Dat is volkomen normaal hoor.
Hij zou heel terecht kunnen zeggen dat hij misbruikt wordt op links. Hoewel hij dan gewoon gelijk heeft, zou zoiets wel weer voor onrust zorgen. In die zin dus verstandig.

Ik heb kennelijk een wat positiever mensbeeld dan jij
Dat komt denk ik doordat ik in mijn achterhoofd zit met de verschillende spelers binnen Ajax die nu opeens wegwillen(of al weg zijn) of nog twijfelen om te blijven. Denk aan Galasek, Grygera, de Jong, de Ridder, Trabelsi, Maxwell, Pienaar, allemaal van die ontevreden gevallen. En ik schat gewoon in dat Babel op dezelfde manier denkt als een de Jong.
pi_35539900
Gronkjaer
pi_35539951
Jesper mag terugkomen
pi_35539998
zelfs Rosales heeft nog een betere voorzet dan Gronkjaer
pi_35540116
Gisteren gaf hij anders een prima voorzet
Houd van een lijntje.
pi_35540141
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:
zelfs Rosales heeft nog een betere voorzet dan Gronkjaer
Euh nee
pi_35540313
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Gisteren gaf hij anders een prima voorzet
Ajax!!
  maandag 27 februari 2006 @ 13:42:16 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35540391
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef Robar het volgende:
Dat komt denk ik doordat ik in mijn achterhoofd zit met de verschillende spelers binnen Ajax die nu opeens wegwillen(of al weg zijn) of nog twijfelen om te blijven. Denk aan Galasek, Grygera, de Jong, de Ridder, Trabelsi, Maxwell, Pienaar, allemaal van die ontevreden gevallen. En ik schat gewoon in dat Babel op dezelfde manier denkt als een de Jong.
Babel denkt verkeerd wanneer 'ie als 19-jarige ontevreden is op de bank, wanneer hij Huntelaar en Rosenberg voor zich heeft. Maar hij wordt gewoon misbruikt op links, en moet gewoon verhuurd worden. Hij is niet klaar voor de 9 bij Ajax, en moet dat maar een jaartje ergens leren.

Om hem gelijk te stellen aan een figuur als De Jong, met zijn waanideeen, vind ik voorbarig en overdreven. Babel heeft het talent, en heeft de pech dat Blind met 3 dure spitsen zit opgescheept in plaats van 2. Bovendien moet hij spelen om zich te ontwikkelen. Dat kan niet bij Ajax, dus moet 'ie maar verhuurd worden.

Ajax is in deze gewoon triest bezig door hem niet te verhuren aan NEC, afgelopen winterstop. Had een ideale mogelijkheid en oplossing geweest voor beiden.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:43:42 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35540432
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

Euh nee
Gronkjaer heeft nou niet een echt goede voorzet in huis van wat ik me kan herinneren hoor. Is meer een Miteaatje.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:48:11 #271
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35540558
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:43 schreef twi het volgende:

[..]

Gronkjaer heeft nou niet een echt goede voorzet in huis van wat ik me kan herinneren hoor. Is meer een Miteaatje.
niets tegen mitea.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 27 februari 2006 @ 13:51:17 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35540652
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef stefmans het volgende:

[..]

niets tegen mitea.
Uiteraard niet, zie 'm graag terug. Maar het zou mooi zijn als Nicolae een voorzet zou kunnen geven

Maar ik vind Gronkjaer overbodig als je een fitte Mitea en Rosales hebt. Voegt dan verder weinig toe. Ja, leuk voor de breedte
  maandag 27 februari 2006 @ 13:53:41 #273
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35540730
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef twi het volgende:

[..]

Uiteraard niet, zie 'm graag terug. Maar het zou mooi zijn als Nicolae een voorzet zou kunnen geven

Maar ik vind Gronkjaer overbodig als je een fitte Mitea en Rosales hebt. Voegt dan verder weinig toe. Ja, leuk voor de breedte
Aan die voorzet moet mitea wel nog werken ja, maar hij heeft wel de kwaliteiten voor die plek. Jammer dat hij zo lang gebleseerd is dat kan niet goed zijn voor zijn zelfvertrouwen wat toch al niet al te hoog was denk ik.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35540782
Babel moet idd verhuurd worden komend seizoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35540909
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef zjroentje het volgende:
Babel moet idd verhuurd worden komend seizoen.
Nee man, verkocht voor 12 miljoen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')