ik denk eerder dat de huisstijl van Charisteas en die van Ajax niet geheel op elkaar aansluitenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, een spits binnenhalen zonder verwachtingen doe ik nooit. Tuurlijk heeft hij gescoord, en ik zeg ook niet dat het een slechte speler is, maar niet goed genoeg voor Ajax.
Ja daar heb je misschien gelijk in, mede daarom is hij niet de spits die Ajax zoekt. Hoewel ik moet toegegeven dat het hem aan vechtlust niet ontbreekt, hij zet zich altijd maximaal in!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de huisstijl van Charisteas en die van Ajax niet geheel op elkaar aansluiten
Verstappenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja daar heb je misschien gelijk in, mede daarom is hij niet de spits die Ajax zoekt. Hoewel ik moet toegegeven dat het hem aan vechtlust niet ontbreekt, hij zet zich altijd maximaal in!
Gegroet mensen, ik ga A1GP kijken!
Idd, er zijn al meer ploegen gestruikeld in Almelo. Jammer dat het er weer niet uitzag, maar ja, dat bewaren we dan maar tegen Inter.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:31 schreef Cordoba32 het volgende:
Die Huntelaar gaat maar doorKnappe zege in Almelo. NU Sparta thuis nog en dan zijn de play offs binnen
![]()
Goeie optiequote:Op maandag 27 februari 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Haary naar heerenveen zou inderdaad nog een mooie optie voor beiden zijn...
Precies, je kent er de donder op zeggen dat die ook zo weg is, zonder ooit iets gepresteerd te hebben bij Ajax.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach Babel gaat zich nu al te goed voelen voor de reservebank van Ajax . . .![]()
En wie moet er dan uit?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef Chadi het volgende:
Ach man hij doet wat hij moet doen.. scoren. Die man moet er gewoon in want vanaf de 16 scoort hij heel erg makkelijk. Ik vind dat je hem zo vaak mogelijk moet opstellen. Niet lullig die 10 minuten of zo geven gewoon een half uur mee laten spelen of langer en hem in ieder geval zo vaak mogelijk benutten.
quote:27/2/2006 - Spaan: Huntelaar gaat zeker mee naar WK
(Gepost door RvN)
Henk Spaan liet in het programma Cafe de Sport van Talpa weten dat Klaas-Jan Huntelaar zeker naar het WK zal gaan. Volgens hem is de bondscoach van plan om hem in mei bij de selectie te halen. Van Basten heeft er volgens Spaan voor gekozen om hem voor het duel tegen Ecuador er nog niet bij te halen gezien de situatie van Ajax en de cruciale rol die Huntelaar daarbij speelt. Huntelaar zou daarom gespaard worden.
Ja 99% van ze schoten komt in de 2e ring hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef Chadi het volgende:
Ach man hij doet wat hij moet doen.. scoren. Die man moet er gewoon in want vanaf de 16 scoort hij heel erg makkelijk. Ik vind dat je hem zo vaak mogelijk moet opstellen. Niet lullig die 10 minuten of zo geven gewoon een half uur mee laten spelen of langer en hem in ieder geval zo vaak mogelijk benutten.
quote:Babel kondigt mediastilte af
27 februari 2006, 10:42
Door: Jildert Hijlkema
Ryan Babel heeft besloten om voorlopig de media niet te woord te staan. Hij is het niet eens met zijn bescheiden rol als bankzitter, maar wil de club niet beschadigen. Afgelopen zondag wist hij als invaller tegen Heracles nog wel doel te vinden.
Ajax-trainer Danny Blind ziet in Ryan Babel momenteel geen basisspeler. De 19-jarige aanvaller mag echter niet zomaar vertrekken, aangezien in januari een bod van zes miljoen euro werd afgewezen. Naar verluidt ging het om het Italiaanse Fiorentina.
Ryan Babel kent, net als Ajax, een matig seizoen. Hij stond ooit bekend als het grootste talent uit de jeugdopleiding. Dit seizoen wist hij echter pas twee keer het net te vinden in 18 duels, veelal als invaller. Vorig seizoen scoorde hij nog zeven keer in 20 duels.
quote:Huntelaar rukt op naar plaats vier Gouden Schoen
Het waren de grote namen die afgelopen weekeinde het net wisten te vinden en een aantal plaatsen stegen In het ESM klassement om de Gouden Schoen. Miroslav Klose, Andrei Sjevtsjenko, Frank Lampard en Ronaldinho zijn grootheden uit het hedendaagse topvoetbal. Met zijn doelpunt tegen Heracles Almelo steekt Ajacied Klaas-Jan Huntelaar ze de loef af.
Ondanks het feit dat spelers uit de Nederlandse Eredivisie slechts 1,5 punt per doelpunt krijgen en de sterren uit de grote voetballanden 2, is Huntelaar inmiddels opgeklommen naar de vierde plaats.
Beste Nederlander is nog altijd Ruud van Nistelrooy die de derde plaats bezet. Luca Toni van Fiorentina scoort al twee weken niet, maar blijft desondanks lijstaanvoerder.
Zijn benutte strafschop tegen Real Zaragoza leverde Ronaldinho een plaatsje op in de top-20. Andere nieuwkomer is de Hondurees David Suazo van het Italiaanse Cagliari.
Volgens mij werd de CBS wat later opgericht. Toendertijd had je USA crew en de GVB. Veel van de GVB zijn later volgens mij CBS geworden. Ik ging vrijwel iedere zaterdag naar de hangout maar zat niet in een crew, dan weer met de ene club op pad, dan weer met een andere. Goeie herinneringen aan. Ben er meegestopt vlak voor m'n 18e. Ik had geen zin in een strafbladquote:Op zondag 26 februari 2006 17:50 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
LOL....dat ken ik nog wel ja...dat waren er altijd een hoop..
Leuk hoor..
Zat je ook bij CBS eigenlijk? of wandelde je gewoon mee?
Nog meer van deze oude garde hier??????
ontopic...3 PUNTEN!!!!
Je kunt het ook arrogant noemen.quote:
CHECK!!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij werd de CBS wat later opgericht. Toendertijd had je USA crew en de GVB. Veel van de GVB zijn later volgens mij CBS geworden. Ik ging vrijwel iedere zaterdag naar de hangout maar zat niet in een crew, dan weer met de ene club op pad, dan weer met een andere. Goeie herinneringen aan. Ben er meegestopt vlak voor m'n 18e. Ik had geen zin in een strafblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |