quote:Op zondag 26 februari 2006 03:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Carnaval/kernafval
Als je echt griep had was je niet om half 4 'smorgens nog wakkerquote:Op zondag 26 februari 2006 03:37 schreef Mobster273 het volgende:
kies alle momenten uit in het jaar, maar waarom nu net tijdens carnval![]()
ik kan GVD helemaal niks meer, zelfs opstaan is al veel te veel gevraagd![]()
IK HAAT GRIEP!
en vooral tijdens carnaval![]()
het valt ook wel mee, siekem is het een beetje overdrevenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:21 schreef B_BOY het volgende:
gewoon doorgaan. ik heb ook griep maar carnaval gaat gewoon door. en waarom vanavond pas braun, ik begin straks weer hoor.
quote:Op zondag 26 februari 2006 08:05 schreef Agiath het volgende:
Het is je straf omdat je aan carnaval doet
Lijkt me vanzelfsprekend...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:28 schreef Natalie het volgende:
Genoeg drinken, veel slapen en vooral blijven liggen in je nest.
Ga je toch proberen de dingen te doen die je altijd al deed, dan lig je zo nog twee weken plat.
Ik hoef niet zo nodig naar d'n Opstoet dit jaar... Moet vanmiddag nog wat 'dingen' doen, dus ik begin wat later.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:21 schreef B_BOY het volgende:
gewoon doorgaan. ik heb ook griep maar carnaval gaat gewoon door. en waarom vanavond pas braun, ik begin straks weer hoor.
Maar het is wel tijdens carnaval, dus zijn geklaag is gegrond.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef Hanzel_lane het volgende:
wees blij dat je "maar" griep hebt en dat het weer over zal gaan...
aansteller![]()
10 liter...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef EsDe het volgende:
Wees blij, nu kun je kotsen zonder eerst 10L Bier erdoorheen te jagen... bespaart weer wat geld![]()
och, dan sta ik in ieder geval in de geschiedenisboekjes vermeldquote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Uit de buurt blijven van vogels dan. Je wilt niet degene zijn die verantwoordelijk is voor het laten ontstaan van een nieuwe superdodelijke vogelgriepvariant die honderden miljoenen mensen zal doden.
valt ook wel mee volgens mij, is eigenlijk voor het eerst in 15 jaar dat ik griep heb, maar het is niet eens zo'n heftige griep, ik hoef er niet voor thuis te blijven, maar het is net genoeg om niet relaxt te kunnen feestenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Om op de vraag in de TT te reageren:
Omdat de TS weinig weerstand heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |