Zoiets als Chlamydia, maar dan erger. Heb ik ook maar gehoord van Knut, uiteraard!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
En is een Silmarwen een enge, besmettelijke ziekte?
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Zoiets als Chlamydia, maar dan erger. Heb ik ook maar gehoord van Knut, uiteraard!
knut zegtquote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
En is een Silmarwen een enge, besmettelijke ziekte?
Ja die kan het weten, die heeft voor dat silmarwen virus nog een soa gekregen van een onzinuserquote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Zoiets als Chlamydia, Heb ik ook maar gehoord van Knut, uiteraard!
Shoompy zou gewoon eens een peuk moeten opsteken. Of een fles wijn opentrekken. Of een giogolo gaan bellen, maar ze moet in ieder geval iets aan haar humeur doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zeur niet, ik zuip.
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Die Herald tochquote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja die kan het weten, die heeft voor dat silmarwen virus nog een soa gekregen van een onzinuser
Humeurig:quote:
ex-crew spreekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Humeurig:
Symptomen
overmatig gebruik van slotjes
Diagnose stellen:
Is er sprake van regelmatige sexuele omgang?
Chronisch gebrek aan sex
Gevolg: Humeurig/ overmatig gebruik van slotjes.
Behandeling JMG gaat shmoopy verwennen , driemaaldaags !
Chronisch gebrek aan sex ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |