Jij zou toch slapen?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef vanBnaarC het volgende:
ehja de KluX Klux Kland bestaat toch nog wel of niet meer ?? :s
ben je een lekker wijf?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef Vampier het volgende:
neuken?
Nee, ik wel. Neuken?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
ben je een lekker wijf?
jah is goed [odol aan]quote:
nee, misschien morgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:
rukkuh?
tss jij wil ook niksquote:
nou vooruit, je mag me wel even komen rukkenquote:
Nou?quote:
Nee, helaas, geen idee wie dat is ook.quote:
Sergeant_Schaaldier..... het is zo makkelijk om zo'n kloon te starten.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:41 schreef iddqd het volgende:
Oh oke... dan is de gelijkenis slechts toeval.....
Snap ik... 't is gewoon dat ik een bepaalde user ken, nou toevallig geband, die normaal gesproken min of meer patent heeft op dat soort 'suske en wiske-usernames'.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Sergeant_Schaaldier..... het is zo makkelijk om zo'n kloon te starten.
Majoor Moederkoek... .etc.
Waarom heb jij dan zo'n super schrale naam.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Die van Kasta blijven toch de beste maar deze zijn ook tof.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:45 schreef iddqd het volgende:
[..]
Snap ik... 't is gewoon dat ik een bepaalde user ken, die nou toevallig geband is, normaal gesproken min of meer patent heeft op dat soort 'suske en wiske-usernames'.
Dronkenschap en een oud familliegemeenschap (slechte genen).quote:Op zondag 26 februari 2006 02:46 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan zo'n super schrale naam.
heb jij wel eens een knalpiemel in Suske en Wiske gezien?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:45 schreef iddqd het volgende:
[..]
Snap ik... 't is gewoon dat ik een bepaalde user ken, die nou toevallig geband is, normaal gesproken min of meer patent heeft op dat soort 'suske en wiske-usernames'.
Waar is je statusbar in je signature?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die van Kasta blijven toch de beste maar deze zijn ook tof.![]()
Nee maar wel een kaal kutwijfquote:Op zondag 26 februari 2006 02:48 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
heb jij wel eens een knalpiemel in Suske en Wiske gezien?
Wasda?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is je statusbar in je signature?.
waar blijf je danquote:
Mwah boeien, ik heb bierquote:Op zondag 26 februari 2006 02:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet eerst een webcam om te kijken waar je aan begint?![]()
Verder alles goed in Meppel?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:00 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Verder alles goed in Meppel?
Ben er vanmiddag nog langs gekomen.quote:
Wlke precies?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ben er vanmiddag nog langs gekomen.
Wanneer gaan ze dat knooppunt aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |