*knuffelt miss_bleu lekker
*
* rickmans is op het randje van het bed gaan zitten maar het duurd niet lang voordat miss_bleu hem alweer het bed in heeft getrokken
waar dacht jij heen te gaan
*heeft sinds gisteravond een groot bord niet storen opgehangen aan de voordeur
goedemorgen
jij bent al druk bezig
dan spring ik nu nog ff gauw onder de douche en kleed ik me ff snel aan en dan kunnen we gaan wandelen
als we nog het strand op willen moeten we nu ons echt om gaan kleden
Maar goed laten we ons maar even aankleden pickmand staat klaar en dan kunnen we zo naar het strand. Wat voor weer zal het eigenlijk vandaag worden? Zal het droog blijven of zal het gaan regenen...
* trekt een lekkere dikke wintertrui aan
kom laten we gaan
Als rickmans buiten komt ziet hij drie dozen eieren staan met een briefje erbij:
Rickmans,
Hier heb je een voorraadje eieren, want de eiwitten zul ja hard nodig hebben.
groeten,
Atrimar
*leest het briefje en glimlacht*
goh wie had ooit gedacht dat het zo zou lopen op dit Fok!eiland
denk rickmans terwijl hij miss_bleu een
geeft
Emizea heeft gehoord dat Rickmans en Miss van plan zijn te gaan zwemmen....... Laat ik nou net een mooie haaienvin hebben gekregen!
That's gonna be fun!
quote:Sorry hoor, maar hier moet ik toch echt even inbreken.....
Op vrijdag 07 december 2001 14:21 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb net gekeken en het blijft droog maar best koud.* trekt een lekkere dikke wintertrui aan
kom laten we gaan
* rickmans wordt alleen maar hitsig van warm weer, miss_bleu volgens mij ook zo te merken de afgelopen dagen en nachten
quote:mag het eindelijk dan eens koud zijn
Op vrijdag 07 december 2001 14:41 schreef rickmans het volgende:
Wij hebben koud weer besteld, mogen wij ook een beetje van al dat hete gedoe in de woonark
* rickmans wordt alleen maar hitsig van warm weer, miss_bleu volgens mij ook zo te merken de afgelopen dagen en nachten
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |