abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2355008
Ja slapen is wel even een goed idee, ben wel moe, maar red je het echt wel alleen, want het lijkt me toch een zware klus.... Moet jij niet slapen dan want volgens mij ben je ook al een hele tijd wakker..
  Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 15:18:22 #77
18073 miss_bleu
pi_2355014
ik red me wel echt wel anders val ik ook vanzelf wel in slaap. ga maar echt waar
pi_2355056
Ok dan ga ik heel even slapen, maar doe niet te zwaar werk hè en als je hulp nodig hebt maak je me maar gewoon wakker..

* rickmans zoekt een mooie palmboom met een mosbedje uit en gaat daar op liggen, hij ligt nog niet of hij slaapt al

Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 15:26:02 #79
18073 miss_bleu
pi_2355060
doe ik truste rickmans
pi_2355166
Tijdens zijn kleine slaappauze, wordt de reiziger geplaagd door hevige nachtmerries... Niet alleen angstige beelden van zijn lange tocht maar ook het vergaan van zijn geliefde woonark spelen hem hevig parten.. En iedere keer zie hij het lachende gezicht van Emizea voor zich die met bizar plezier de woonark op de rotsen drijft... Maar ook ziet hij de charmante miss_bleu die schijnbaar onvermoeibaar bezig met het verzamelen van hout voor de droge versie van de woonark....

De eerste dagen op Fok!eiland zijn heftige dagen geweest met veel ups en downs, maar toch blijft de reiziger woelen in zijn slaap, komt dit door gebeurtenissen van vroeger.......

Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 15:39:08 #81
18073 miss_bleu
pi_2355174
*en gaat druk verder met uitzoeken van al die spullen*

weet je wat ik maak 2 stapels 1 voor nog te gebuiken hout en de andere voor afval.

oja en dan natuurlijk nog een stapel voor de spullen van rickmans.

*en begint weer verder te ruimen*

pi_2355391
De beelden van het begin van zijn reis plagen de reiziger hevig in zijn slaap, steeds weer komen de gebeurtenissen van zijn eerste 2 dagen op de grote zee op hem af.... steeds weer wordt de reiziger getroffen door de hevige pijnen van toen. Het doet zoveel pijn dat het wel echt lijkt, steeds weer wordt hij gestoken door de plaaggeesten die hem achtervolgden vanuit zijn geboorteland. Zwetend schrikt de reiziger wakker en hij zit dat miss_bleu nog steeds schijnbaar onvermoeibaar doorwerkt. Gerustgesteld door dit beeld besluit de reiziger toch nog even verder te slapen, want hij is wel heel moe...
  Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 16:21:19 #83
18073 miss_bleu
pi_2355517
*gaat ff bij rickmans zitten*
en kijkt hoe rickmans weer in slaap valt.

ff kijken of er nog ergens wat te drinken was..

*loopt naar de helemaal vernielde woonark en ziet nog een beetje water in een kan zitten. en neemt een slokje en bewaard wat voor rickmans want die zal zo ook wel dorst hebben.*

nog heel ff wat doen want het is zo donker

pi_2355578
Nadat de reiziger weer weggedommelt is in het land der slapenden, wordt hij niet meer geplaagd door angstdromen. Hij slaapt de slaap der vermoeiden zonder enige vorm van dromen... Op een moment schrikt de reiziger toch wakker, waarvan kan hij zich al niet meer herinneren, hij besluit om wakker te blijven en miss_bleu te helpen, hij kan die mooie dame toch niet alleen dat zware werk laten doen, zij moet ook rusten van het zware werk...
  Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 18:49:20 #85
18073 miss_bleu
pi_2356840
ziet dat rickmans weer wakker is en aan komt lopen om te helpen.

*heb je een beetje kunnen slapen??*
*ik ga eerst wat lekkers maken als ik nog wat eetbaars kan vinden want jij zal ook wel honger hebben*

loopt nog een keer de vernielde woonark en en ziet nog wat eetbare spullen liggen en maakt wat te eten klaar.

*hier het is niet veel maar je moet ook wat eten*

pi_2356992
* insaniac_2oo1 komt aanlopen en ziet een totaal vernielde woonark(of in ieder geval iets wat ooit een woonark is geweest). bij de ark zit een dame eten klaar te maken en een onguur uitziend figuur zit er hongerig bij te kijken.

goeidag... ik ben insaniac, ik ben hier op vakantie. Ik heb een kamer in het hotel hier op fok!eiland. Wie zijn jullie?

pi_2357104
Ach zegt rickmans tegen miss_bleu, morgen doe ik wel inkopen en maak ik een feest diner want dat heb je na het harde werken wel verdiend.

Nadat ze een paar hapjes eten zien ze iemand op hun afkomen:

"goeidag... ik ben insaniac, ik ben hier op vakantie. Ik heb een kamer in het hotel hier op fok!eiland. Wie zijn jullie?" zegt deze persoon.

Hoi ik ben rickmans en ik heb lange lange tijd gereisd om hier te komen, de mooie dame naast mij is miss_bleu maar die kan volgens mij heel goed zelf vertellen waarom zei hier is.

*en dan weet ik het ook meteen denkt de reiziger*

pi_2357156
*insaniac kijkt gretig naar het eten, maar durft het niet te vragen*

dus rickmans als ik het goed begrijp ben jij hier ook nog niet echt bekent? Misschien dat we samen het eiland kunnen verkennen?

pi_2357335
*Ziet insaniac bijna kwijlen en geeft hem de helft van zijn maaltijd*

Nee echt bekend ben ik hier nog niet ik ben slechts nog maar even op Het Dorpsplein geweest en heel even in Het Hotel maar dat was niet echt een succes, ik werd maar niet geholpen. Dat geldt eveneens voor miss_bleu vandaar dat we mijn woonark aan het recyclen zijn voor een woning... voor het gedeelte wat nu staat gaan alle credits naar haar, zij heeft heel hard gewerkt de afgelopen dag. Maar eerst wil ik even het dak nog waterdicht maken van deze woonark dan hebben miss_bleu en ik tenminste een droog plekje om te slapen vannacht...

Maar op verkenning op het eiland lijkt me een goed plan, moet morgen toch nog naar de supermarkt om inkopen te doen voor de maaltijd van morgen.... Eet je morgen mee kunnen we misschien met z'n drieen wat ervaringen uitwisselen over Fok!eiland miss_bleu is er ook nog niet zo gek lang

Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 20:15:58 #90
18073 miss_bleu
pi_2357668
aangenaam kennis te maken. ik ben miss_bleu en ik zat in een vliegtuig wat hier in zee is neergestort. ik ben naar het strand gaan zwemen waar vork me weer vandaan heeft getilt.

maar het leukt me inderdaad wel een goed idee om de rest van het eiland te gaan verkennen.

pi_2357839
*gaat met zijn laatste hap eten wegkauwend* nog even aan aan de woonark werken en laat miss_bleu maar even uitrusten*

Wat een energie heeft die miss_bleu toch denkt de reiziger, en die insaniac is volgens mij best ok....

*morrelt nog wat verder aan de woonark*

Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 20:54:32 #92
18073 miss_bleu
pi_2358053
*gaat zitten kijken hoe rickmans aan de woonark werkt en valt langzaam in slaap
pi_2358337
*Is nu eindelijk klaar met een waterproof dak en ziet dat miss_bleu moe van al het werk vandaag ligt de slapen*

De reiziger pakt een deken uit een van zijn houten kisten en legt deze over miss_blue. Hij geeft haar een op haar voorhoofd en inspecteert het dak nogmaals. Ja dat houdt het wel denkt de reiziger, droog zitten we in ieder geval... De reiziger pakt nog een blok hout en gooit het op het vuur. Zo nu zullen we het vannacht ook nog wel warm hebben. De reiziger spreekt met insaniac af dat hij hem morgen wel ziet verschijnen voor de eilandverkenning, nadat de reiziger nog even stevig de hand heeft geschud van insaniac besluit ook de reiziger dat deze dag lang genoeg geduurd heeft. Even kijkt hij nog om zich heen en verwonderd zich om de schoonheid van het eiland. Ook hij pakt een deken uit zijn kist, kijkt nog een keer naar het wonderlijke vrouwtje dat ligt te slapen naast hem en gaat ook slapen, netjes houdt hij wat ruimte tussen hem en miss_bleu. Eens een heer altijd een heer denkt de reiziger en meteen schiet een herinnnering van vroeger weer binnen...

Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 22:24:10 #94
18073 miss_bleu
pi_2359147
*wordt wakker en kijkt om haar heen en ziet dat rickmans haar onder het dak heeft neergelegt en ziet dat rickmans ook uitgeput in slaap is gevallen en valt dus ook weer in slaap*
pi_2361824
De reiziger schrikt wederom wakker, waarvan is die meteen vergeten, maar erg prettig moet het niet geweest zijn want de zweetdruppels parelen van zijn voorhoofd. Hij kijkt om zich heen en zit dat de lieftallige miss_bleu nog steeds slaapt. De reiziger schrijft een klein briefje dat hij naar de supermarkt is en vertrekt richting de supermarkt, nadat hij nog een keer naar het wonderlijke schepsel kijkt waar hij naast de nacht heeft doorgebracht....
  maandag 3 december 2001 @ 11:47:32 #96
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_2362551
Aangekomen bij de (nieuwe) woonark van rickmans vraagt hij waar hij het hout mag neerleggen en of hij nog ergens anders mee kan helpen.....
pi_2362582
Jahoor je kan altijd wel een beetje helpen, zullen we eerst maar miss_bleu even onder die palmboom op het mosbedje leggen, dan kan ze tenminste nog verder slapen...

*tillen miss_bleu op en leggen haar zeer teder op het mosbedje*

Zullen we maar beginnen met een paar muren neer te zetten onder dit dag, van die 4 stokken die er nu staan waren behoorlijk tochtig vannacht...

Maar terwijl we aan het werk zijn, vertel eens, waarom ben je gevlucht....

maandag 3 december 2001 @ 12:26:09 #98
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_2362824
Ikke.. .....uhhhhm.... .... nou.........HEIMWEE!
pi_2362871
rickmans slaat een arm om Emizea die inmiddels de tranen de vrije loop laat en zegt Emizea mijn oude vriend, van het hout dat overblijft, het zal niet veel zijn, wil je wel helpen een goede en stevige boot te bouwen zodat je toch naar de mensen terug kan die je mist....

Het geprek wordt ineens verstoord door hevig gesnurk van miss_bleu... de twee vrienden moeten even lachen om dit gesnurk en gaan snel weer verder, want zodra de muren staan wordt er gelunchd...

maandag 3 december 2001 @ 13:03:16 #100
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_2363048
Emizea vraagt aan rickmans of hij al een ontwerp voor zijn huisje in zijn hoofd heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')