abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 november 2001 @ 19:20:39 #51
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2341529
ff stoppen dan..
hee verrek daar heb je die malle ark weer
  Nerd met benen vrijdag 30 november 2001 @ 19:32:08 #52
18073 miss_bleu
pi_2341629
wow dat was snel

maar ik ben echt helemaal uitgeput

pi_2341910
Sorry heer Vork en mevrouw miss_blue, maar volgens mij had ik weer even een black-out, dat is het gevolg van een van mijn gebeurtenissen op de reis hierheen, maar ik zal daar later wel iets over vertellen. Zou een van uw beiden even kunnen samenvatten wat ik gemist heb??
pi_2341968
Opeens bedenkt de reiziger zich dat de oude bekende die hij in het publiek ontdekt had een van zijn kennissen is, alleen kennis waarvan en wat was zijn naam ook al weer? De reiziger denkt diep na en fronst zijn wenkbrauwen, ja het was een rare naam eentje die rijmde, want er werden veel grapjes over gemaakt, maar door wie en wat was de naam nou... misschien dat zijn verblijf op Fok!eiland meer uitkomst zal brengen....
  vrijdag 30 november 2001 @ 20:27:26 #55
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_2342043
HE RICK MAN(s)!

Kan je zo goed zwemmen, (ook langebaan dus buitenwater is geen probleem) en dan ga je in een bootje??
Pffff valt me wel tegen! Just kidding......

Offtopic: Misschien ken je me nog! (ex zwemmer) Mischa Evers weet je wel....zoontje van die vent met die kromme smoel!

<edit>
ff die quote weggehaald....(sloeg nergens op)
</edit>

pi_2342097
Opeens ontworsteld zich een bekende uit de kleine groep mensen die nog aanwezig is... het is Emizea een oude vriend en kennis van de reiziger..... al snel praten zij over onbegrijpelijke zaken van vroeger, zoals zwemmen in water van 15 graden zonder enige kleding aan slechts beschermt door een klein lapje stof voor de edele delen....

tuurlijk ken ik je

pi_2342497
tussen de mensenmassa loopt een klein meisje met een karretje, ze manouvreerd zich richting de tobbe, stopt wat tussen de losgeslagen planken en wandelt rustig weer verder.
alerta, alerta, alerta antifascista
pi_2342533
De reiziger ziet een meisje met een karretje lopen. Zij stopt even bij de woonark en loopt weer verder... wat een bijzonder meisje is dat denkt de reiziger zodra ik mijn weg ken op Fok!eiland ga ik zeker eens een keertje met dit meisje praten. De reiziger merkt dat zijn hartje over slaat, maar laat dit niet aan de omstanders merken...
  vrijdag 30 november 2001 @ 21:36:47 #59
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_2342570
Emizea herinnert de reiziger er aan dat het officieel geen 15 graden kon zijn......16 dus...... anders gaat het niet door huh? [sarcastisch](maar ja vlakbij de kant is het altijd warm genoeg)[/sarcastisch]

Emizea vraagt de reiziger of hij nog steeds zwemt?

[Dit bericht is gewijzigd door Emizea op 30-11-2001 21:43]

pi_2342597
Tijdens het gesprek tussen Emizea en de reiziger reist de vraag of de reiziger nog actief aan zijn sport doet.... uiteraard doet hij dit nog hij hoopt zelfs dat er op het Fok!eiland een trainingsmogelijkheid is, hij wil net zoals de voorgaande jaren weer tot de top behoren... helaas is Emizea gestopt met zwemmen hoort de reiziger, maar dat mag uiteraard de pret niet drukken...

ik heb gehoord trouwens dat kwoten niet in is op dit forum

pi_2342622
ff offtopic

maare wie zijn al die nieuwelingen .. het lijkt wel een overstroming van CUBers en anderen Hoe komt dit ineens ?????

ontopic maar weer

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_2342641
* rickmans zat al een tijd te dromen naar een betere plek, alleen werken als FP-crew is ook niet alles, ontspanning is gewenst. De legende van Fok!eiland was hem bekend en na enige tijd reizen heeft hij toch besloten om zich te vestigen...
  vrijdag 30 november 2001 @ 21:51:40 #63
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_2342664
Emizea schaamt zich heeeeel diep en belooft de reiziger nooit meer in dit topic te quoten.......

Emizea heeft zijn vorige quote snel weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door Emizea op 30-11-2001 21:57]

Nerd met benen vrijdag 30 november 2001 @ 22:22:48 #64
18073 miss_bleu
pi_2342849

Nu ben ik helemaal alleen op een eiland dat ik niet kan en ik kan nergens overnachten, heb dus nog geen huis. wat moet ik nu

Nerd met benen vrijdag 30 november 2001 @ 22:37:57 #65
18073 miss_bleu
pi_2342917

wordt wel moe van al dat huilen

zaterdag 1 december 2001 @ 00:20:15 #66
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2343593
Niet huilen! Er is bij mij nogsteeds plek.. en anders kun je eventueel het dagotel proberen.
  Nerd met benen zaterdag 1 december 2001 @ 00:48:55 #67
18073 miss_bleu
pi_2343825
je bent er nog wel gelukkig
  zaterdag 1 december 2001 @ 00:53:14 #68
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2343851
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 00:48 schreef miss_bleu het volgende:
je bent er nog wel gelukkig
jah .. het ventje dat achter Vork schuilt (irl) was eventjes een avondje weg.. dan kan gebeuren..

Je kan weer mee terug varen als je wilt.. je mag ook hier blijven van mij.. Dagotel is hier verderop alleen moet je daarvoor wel nog een eindje lopen. De keuze is aan jou

Nerd met benen zaterdag 1 december 2001 @ 00:55:47 #69
18073 miss_bleu
pi_2343865
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 00:53 schreef Vork het volgende:

[..]

jah .. het ventje dat achter Vork schuilt (irl) was eventjes een avondje weg.. dan kan gebeuren..

Je kan weer mee terug varen als je wilt.. je mag ook hier blijven van mij.. Dagotel is hier verderop alleen moet je daarvoor wel nog een eindje lopen. De keuze is aan jou

ga nog wel 1 nachtje met jou mee dan kijk ik morgen wel of ik een plekje kan vinden op het eiland
pi_2344729
en de reiziger rekt zich eens goed uit, de eerste nacht op Fok!eiland is hem goed bevallen... vandaag gaat die maar even op onderzoek uit op het eiland even kijken wat er allemaal te beleven is...
  Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 14:08:39 #71
18073 miss_bleu
pi_2354549
*komt net aangelopen*

ojee het ziet er wel heel erg uit waar wou je beginnen??

pi_2354615
Tja echt veel is er niet meer van over, ik heb wel wat wrakstukken van het strand af kunnen halen... gelukkig waren mijn kisten met persoonlijke bezittingen ook aangespoeld en die heb ik ook veilig kunnen stellen.. Zullen we maar eerst heel eenvoudig beginnen?? Met het ruim en het dek, mocht het gaan regenen dan zitten we vanavond tenminste droog en dan kunnen we in komende weken de woonark rustig afbouwen, Ik stel voor dat we ook maar een openhaard maken, want echt warm heb ik het nu ook niet en ik vrees dat het vanavond alleen maar kouder zal worden, maar heb jij misschien nog leuke ideeen, want het kan dat ik te vastgeroest zit met het idee van mijn lieve bootje ..

De reiziger heeft het er maar niet makkelijk mee, het verlies van de woonark en pinkt een traantje weg..

Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 14:46:03 #73
18073 miss_bleu
pi_2354795
*troost rickmans met het verlies van zijn woonark*

kom op laten we wat gaan doen want voor dat je het weet is het weer avond.

*en begint vast het 1 en ander op te ruimen en te verzamelen*

als jij nou het vuur maakt dan ga ik verder met ruimen want ik ben niet zo goed in vuur maken

pi_2354825
*maakt wat vuur met zijn een van zijn laatste lucifers*

De reiziger gooit maar een stukje kajuit op het vuur, dan heeft het tenminste nog een beetje nu .. Na een diepe zucht gaat hij naar miss_bleu toe en gaat haar helpen met alle zaken een beetje op orde te brengen... Toch een geluk bij een ongeluk dat de kist met het gereedschap ook aangespoeld was en niet op de bodem was blijven liggen, denkt de reiziger. Kom op genoeg gedacht... nu miss_blue helpen je kan een dame niet al het werk laten doen...

Nerd met benen zondag 2 december 2001 @ 15:11:46 #75
18073 miss_bleu
pi_2354961
rickmans wordt het niet eens tijd dat jij eens goed gaat slapen ik red me wel ik sorteer de spullen wel uit dan kan jij ff bijkomen.
ik kan me voorstellen dat dit echt vreselijk voor je is als we ze ooit te pakken krijgen dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')