Kan je zo goed zwemmen, (ook langebaan dus buitenwater is geen probleem) en dan ga je in een bootje??
Pffff valt me wel tegen!
Just kidding......
Offtopic: Misschien ken je me nog! (ex zwemmer) Mischa Evers weet je wel....zoontje van die vent met die kromme smoel! ![]()
<edit>
ff die quote weggehaald....(sloeg nergens op)
</edit>
tuurlijk ken ik je
Emizea vraagt de reiziger of hij nog steeds zwemt?
[Dit bericht is gewijzigd door Emizea op 30-11-2001 21:43]
ik heb gehoord trouwens dat kwoten niet in is op dit forum
maare wie zijn al die nieuwelingen .. het lijkt wel een overstroming van CUBers en anderen
Hoe komt dit ineens ?????
ontopic maar weer
Emizea heeft zijn vorige quote snel weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Emizea op 30-11-2001 21:57]
Nu ben ik helemaal alleen op een eiland dat ik niet kan en ik kan nergens overnachten, heb dus nog geen huis. wat moet ik nu
quote:jah .. het ventje dat achter Vork schuilt (irl) was eventjes een avondje weg.. dan kan gebeuren..
Op zaterdag 01 december 2001 00:48 schreef miss_bleu het volgende:je bent er nog wel gelukkig
Je kan weer mee terug varen als je wilt.. je mag ook hier blijven van mij.. Dagotel is hier verderop alleen moet je daarvoor wel nog een eindje lopen. De keuze is aan jou
quote:ga nog wel 1 nachtje met jou mee dan kijk ik morgen wel of ik een plekje kan vinden op het eiland
Op zaterdag 01 december 2001 00:53 schreef Vork het volgende:[..]
jah .. het ventje dat achter Vork schuilt (irl) was eventjes een avondje weg.. dan kan gebeuren..
Je kan weer mee terug varen als je wilt.. je mag ook hier blijven van mij.. Dagotel is hier verderop alleen moet je daarvoor wel nog een eindje lopen. De keuze is aan jou
De reiziger heeft het er maar niet makkelijk mee, het verlies van de woonark en pinkt een traantje weg..
kom op laten we wat gaan doen want voor dat je het weet is het weer avond.
*en begint vast het 1 en ander op te ruimen en te verzamelen*
als jij nou het vuur maakt dan ga ik verder met ruimen want ik ben niet zo goed in vuur maken
De reiziger gooit maar een stukje kajuit op het vuur, dan heeft het tenminste nog een beetje nu
.. Na een diepe zucht gaat hij naar miss_bleu toe en gaat haar helpen met alle zaken een beetje op orde te brengen... Toch een geluk bij een ongeluk dat de kist met het gereedschap ook aangespoeld was en niet op de bodem was blijven liggen, denkt de reiziger. Kom op genoeg gedacht... nu miss_blue helpen je kan een dame niet al het werk laten doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |