quote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Mastertje het volgende:
Pass it on to the next person who deserves it!
sperma van vreemdenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:32 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
haha waarom?
Ja hoor, begin maar vast.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef Mastertje het volgende:
Heb je even?
voor mij?quote:
Als je wilquote:
Altijd!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:45 schreef Biene het volgende:
Maar alleen is zo ongezellig. Doe je mee?
Ik wenie meer wat ik wil of wel iets wil en of ik wel wil ofzoiets dergelijksquote:
onzeker?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wenie meer wat ik wil of wel iets wil en of ik wel wil ofzoiets dergelijks![]()
quote:
U is vrouw?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wenie meer wat ik wil of wel iets wil en of ik wel wil ofzoiets dergelijks![]()
Het zit in een blik, wat denk je zelf?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef Mastertje het volgende:
Super!
Ff vraagje tussendoor, bestaat dit echt? Wat is het? Vlees?
[afbeelding]
jaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
ik weet hetniet meer *huillie*quote:
Nueken?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik weet hetniet meer *huillie*
heb ik een avatar met tieten
denken ze dat ik een vent ben
Heb ik een avatar met een lekker vent erin
weten ze niet wat en wie ik ben?
heb ik een avatar met man en vrouw weet men weer niet wat ik ben
gvd
Ik ben een vrouw!
ik ben een lekker wijffffffffffffffff
*snikt ut uit*
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef Mastertje het volgende:
Super!
[afbeelding]
bibbertquote:
ik wil niet naar bedquote:
eh?quote:
hoe oud ben je?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh?
Hallo? jij bent een wijf dude
gvddddddddddddd![]()
![]()
![]()
Tuuuuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh?
Hallo? jij bent een wijf dude
gvddddddddddddd![]()
![]()
![]()
wtf doet dat ertoe?quote:
ik ga nu me moeder bellen!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wtf doet dat ertoe?
ik werd hier verleid door een wijf? aarghhhhhhhhhhhhhhhh![]()
ja das vervelend maar ik ben géén wijf, dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wtf doet dat ertoe?
ik werd hier verleid door een wijf? aarghhhhhhhhhhhhhhhh![]()
okeeyquote:Op zondag 26 februari 2006 02:49 schreef -Beer- het volgende:
[..]
ja das vervelend maar ik ben géén wijf, dus.![]()
mocht je tussen de 16-22 zijn dan kan ik je evt, nog wel verleiden, aangezien je dat zo graag wilt![]()
zie je er oke uit? zoja? mooi. Ik ben 18 maar het wormvormig aanhangsel is groot genoeg dus wees niet bangquote:
nu gij uzelve zo vernederd hebt is mijn lust overquote:Op zondag 26 februari 2006 02:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
zie je er oke uit? zoja? mooi. Ik ben 18 maar het wormvormig aanhangsel is groot genoeg dus wees niet bang![]()
Omdat hij niet weet dat je een man bent.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nu gij uzelve zo vernederd hebt is mijn lust over
oh gij grote here
waarom noemt gij uwen haan een wormvormig aanhangel?
![]()
En waartoe noemt ge zijn reproductief orgaan 'haan'?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh gij grote here
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
En waartoe noemt ge zijn reproductief orgaan 'haan'?
JIJ snapt er weer helemaal niks van hequote:Op zondag 26 februari 2006 02:57 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Omdat hij niet weet dat je een man bent.
Oh god neen, je bent echt een nadenkende vrouw enzo... tuurlijk ja, echt wel. poeh.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JIJ snapt er weer helemaal niks van he![]()
"Haan" lijkt me te vleiend voor onderhavig persoon.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]hij noemt het een wormvormig aanhangel kan niet veel zijn toch?
![]()
ja en wat is daar mis mee?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:00 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Oh god neen, je bent echt een nadenkende vrouw enzo... tuurlijk ja, echt wel. poeh.
haantje oke oke..quote:Op zondag 26 februari 2006 03:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
"Haan" lijkt me te vleiend voor onderhavig persoon.
Mijn lans is minstens de lengte van een gemiddelde ballpoint of potlood. Hij staat vier en wacht op U. Het feit dat ik het een wormvormig aanhangsel noem komt doordat ik niet al mijn trots vestig in mijn lans. Behalve dat heb ik ook nog andere kwaliteiten die minstens net zo belangrijk zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh gij grote here
![]()
ja maar toch wormvormig is niet echt een aanrader enzo toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Mijn lans is minstens de lengte van een gemiddelde ballpoint of potlood. Hij staat vier en wacht op U. Het feit dat ik het een wormvormig aanhangsel noem komt doordat ik niet al mijn trots vestig in mijn lans. Behalve dat heb ik ook nog andere kwaliteiten die minstens net zo belangrijk zijn.![]()
Zoals wat... vieze geluiden maken door een hand onder je oksel te houden?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Mijn lans is minstens de lengte van een gemiddelde ballpoint of potlood. Hij staat vier en wacht op U. Het feit dat ik het een wormvormig aanhangsel noem komt doordat ik niet al mijn trots vestig in mijn lans. Behalve dat heb ik ook nog andere kwaliteiten die minstens net zo belangrijk zijn.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zoals wat... vieze geluiden maken door een hand onder je oksel te houden?
Het is puur een metafoor. Het is net zo goed een fakkel die zelfs in de donkerste plekken licht en genot uitstraalt.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar toch wormvormig is niet echt een aanrader enzo toch?
ik haat wurmen![]()
Jongeman jij hebt je strepen nog niet verdiend. Ga heen!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zoals wat... vieze geluiden maken door een hand onder je oksel te houden?
Dit is het moment dat ik je een welgemeend "leer spellen" aan de hand doe!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:07 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Jongeman jij hebt je strepen nog niet verdient. Ga heen!
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik je een welgemeend "leer spellen" aan de hand doe!
Pilsner.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wellicht is een cursus "begrijpend lezen" ook wel iets voor jou, [afbeelding].
Maar het onderwijs is ook niet meer wat het geweest is. Schijnt. En ik doe nog vwo moet je na gaan. Ik ben de toekomstquote:
Keep on dreaming, my friend,quote:Op zondag 26 februari 2006 03:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Maar het onderwijs is ook niet meer wat het geweest is. Schijnt. En ik doe nog vwo moet je na gaan. Ik ben de toekomst
SMACquote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef Mastertje het volgende:
Super!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |