Dan hoop ik voor je dat Floortje in de finale 50 Cent mag gaan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad niet van oubollige ouwe-wijven muziek.![]()
50 Centquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat Floortje in de finale 50 Cent mag gaan doen
Whaha, welk nummer?? CAndyshop, in the club, welke???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat Floortje in de finale 50 Cent mag gaan doen
Ik weet zeker dat ze heel blij is met je stemquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Ooit op mijn favoriet gestemd... en kijk wat er gebeurt... ze ligt eruit.
Volgens mij moest ik gewoon niet stemmen![]()
Noem er eens een? Britney Spears? I love Rock and Roll?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
50 Cent
Geef mij maar gewoon een goed rock-nummer
Candyshop natuurlijk want die gaat over lollies likkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Whaha, welk nummer?? CAndyshop, in the club, welke???
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Candyshop natuurlijk want die gaat over lollies likken![]()
![]()
Volgens mij heb jij een nogal bevooroordeeld beeld van mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem er eens een? Britney Spears? I love Rock and Roll?
Heeft me voor niks geld gekostquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze heel blij is met je stem.
Ik heb drie keer gestemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Ooit op mijn favoriet gestemd... en kijk wat er gebeurt... ze ligt eruit.
Volgens mij moest ik gewoon niet stemmen![]()
Je filmsmaak is zo te zien iig wel goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal bevooroordeeld beeld van mij
Noem eens een Rock nummer dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal bevooroordeeld beeld van mij
Er waren er toch maar 8? Of ook van eerdere shows...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is echt de eerste liveshow dat ik meteen na de show heel veel optredens ga terugluisteren..
Nee, ik bedoel meer dat ik het eerste optreden van Ellen al 5x heb geluisterd enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef Lippie85 het volgende:
Er waren er toch maar 8? Of ook van eerdere shows...
Stel je 'ns niet zo aan zegquote:
Paranoid.quote:
Ow zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat ik het eerste optreden van Ellen al 5x heb geluisterd enzo..
Er zat een operachick in American Idol. Dat was geen succes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Black_Tulip het volgende:
Ach, wat mijn muzieksmaak betreft.. Ik weet niet of jullie zin hebben in een Idols gevuld met operazangeressen, musicalsterren en grunters
Jij zegt dat ik een slecht muzieksmaak als beeld van je heb. Hoe kan ik het weten als je niet zegt welke Rock nummer het is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Paranoid.
Maar waarom moet ik me voor jou verantwoorden?![]()
Zeker de voorronde niet gehaald?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er zat een operachick in American Idol. Dat was geen succes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |