Ik zag ze vorige maand nog op tv optreden bij een kinderprogramma, en was al bang dat we nog niet van ze af waren. Bleek het gelukkig een twee jaar oude herhaling te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Idd, van Bas en Joel heb ik nauwelijks wat gehoord na Idols.
Ja, als iemand een lekkere stem had was zij het wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
Ik vind het jammer dat we niks meer van Irma hebben gehoord.
daar ben ik het helemaal mee eens... haar God is a DJ van Pink staat voor altijd in mijn geheugen gegriftquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
GIng ze niet haar opleiding afmaken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
vertel?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was trouwens vette paniek op de vloer gister
ja ze zit op de Rockacademie nu dacht ik... dus hopelijk zijn we nog niet van haar af... haar duet met Direct tijdens de workshops was trouwens ook briljantquote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
GIng ze niet haar opleiding afmaken?
Van Angelique zou ik dat ook alleen maar terecht vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts praktijkervaring. Roger is ver gekomen zonder Idols te winnen (eigen keus), Hind is ver gekomen zonder de winst, Bas&Joel, Jim
Angelique is een prima zangeres...in d'r eigen genres. En ik denk dat er genoeg mensen zijn die haar een platencontract willen aanbieden zodra Idols voorbij is.
Vertel!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was trouwens vette paniek op de vloer gister
Er werd na de liveshow op RTL5 een reclameblok ingestart ipv gelijk backstage.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er werd na de liveshow op RTL5 een reclameblok ingestart ipv gelijk backstage.
En dat hoorde Martijn, Chantal en de hele ploeg pas na 1.5 minuut ofzo![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Ivatje het volgende:
Ellen Floortje is misschien een aardige meid, maar wel te saai en te gewoon voor een idol!
Tsja en toch gaat Floortje Idols winnen, ze steekt met kop en schouders boven de andere kandidaten uit.quote:
Ik keek ook wel even raar op vanachter m'n TV dat er een reclameblok werd gestart i.p.v. dat ze meteen door gingen met de backstage, zoals ze normaliter deden. Nu ik hoor dat ze dit op de vloer ook niet wisten kan ik me wel voorstellen dat dit inderdaad een chaos kan hebben opgeleverd.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er werd na de liveshow op RTL5 een reclameblok ingestart ipv gelijk backstage.
En dat hoorde Martijn, Chantal en de hele ploeg pas na 1.5 minuut ofzo![]()
Ik begreep dat de communicatie vanuit Luxemburg wat kut verliep..quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik keek ook wel even raar op vanachter m'n TV dat er een reclameblok werd gestart i.p.v. dat ze meteen door gingen met de backstage, zoals ze normaliter deden. Nu ik hoor dat ze dit op de vloer ook niet wisten kan ik me wel voorstellen dat dit inderdaad een chaos kan hebben opgeleverd.
Ik vraag me alleen af of er dan geen TV-signaalcontrole zit in de regiekamer die bij zulke dingen meteen via de oortjes dit aan iedereen doorgeeft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |