quote:
neuh niet twee keer achter elkaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Lippie85 het volgende:
Op de kruk? Of doen ze weer net als vorige week, de grappenmakers?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut Floortjefans. Oeh, ik wordt echt boos. Bijna dan.
Je houdt niet meer van me?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
maar iemand is net zo populair........ 2 met 29% Nu maar hopen dat dat Ellen isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen gaat eruitquote:
Dat hoop ik ook, zeker gezien de nummers die ze volgende week zingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Ellen óf Angelique dus igg door
hopelijk allebei oftewel exit Rafaella
Ja maar, ja maar...m'n prono!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan ook.. het is of Ellen of Angelique die doorgaat![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop echt dat Angelique op de kruk moet blijven zitten straks.
hihi dat zei ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan ook.. het is of Ellen of Angelique die doorgaat![]()
![]()
Dit zou betekenen dat het wel een FUCKING SPANNENDE FINALE GAAT WORDEN!! En niet zo een finale van... Ach.. Floortje wint toch...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen, on the bright side, Floortje heeft nog maar 29% van de stemmen over, net als waarschijnlijk Angelique..
Klopt helemaal, maar 29% haalt ze denk ik niet....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Danzig het volgende:
Zou onterecht zijn als Ellen eruit ligt, ze was de beste vanavond
Ja, dat kon ik je gister ook wel vertellenquote:
Sorry Kliek, maar Ellen was gewoon het beste.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef WithMe het volgende:
*duimt voor Ellen*
Die zwartgeblakerde Neanderthaler is ook geen reclame voor Floortje hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef jessie het volgende:
Nee he Floortjet valt me wel op dat ze de mama van Floortje niet meer zo graag in beeld hebben
Ja, ik ben echt zenuwachtig voor de uitslag. Echt ik zit met trillende handen te typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |