De X-factor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
wat heeft ze dat ik niet zie?
Talent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Mijn god, ik bevind me hier in het hart van de Ellen-fanclub volgens mij. Vertel me nou eens wat er leuk en/of goed is aan die vrouw. Ze kan niet zingen, ze heeft een slechte uitspraak en is nog enger dan Martin Gaus in een felrode stringbikini, wat heeft ze dat ik niet zie?
Neehee, kzit in Helsinki en heb hier geen tv!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah heb je de tv niet aanstaan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die eensgezindheid wat betreft Ellen..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Angelique eruit, dat zou mooi zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke tieten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Mijn god, ik bevind me hier in het hart van de Ellen-fanclub volgens mij. Vertel me nou eens wat er leuk en/of goed is aan die vrouw. Ze kan niet zingen, ze heeft een slechte uitspraak en is nog enger dan Martin Gaus in een felrode stringbikini, wat heeft ze dat ik niet zie?
Volgens mij is haar fanbase samen met 'r meegegroeid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het..... waarom zou dat niet kunnen?
Ik vond Ellen niet de beste............quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef E.T. het volgende:
Ellen was toch echt by far de beste vanavond...
De rest volgde op grote afstand pas..
Dat is niet uit te leggen als je geen gehoor of smaak hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Jammer dat dat niet uitgekomen is...quote:
Ze heeft gevoel voor muziek. Dat het niet altijd zuiver is, is jammer, maar ze teert niet op uithaaltjes en adlibjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
omdat ze al 4 x (ofzo) op de kruk gezeten heeft denk ik niet dat ze 1 derde van de stemmen dit keer heeft binnengehaald, maar het zou natuurlijk wel fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het..... waarom zou dat niet kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |