ga pallets sorteren noobquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef brood_korst het volgende:
[..]
jij hebt het niet goed gelezen
ANDERE KAMER..... OP TV
sletje![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maria Sharapova!![]()
Ik dacht: "niet weer een topic van brood_korst", en toen zag ik opeens een reactie van mij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:44 schreef brood_korst het volgende:
Dit is mijn eerste en oudste topic wat niet binnen 10 reacties gesloten is![]()
Ik wil nog wel even klagen over dat gekreun, nu zijn ze hier weer tennis aan het kijken en hoor ik de hele tijd die homos kreunen alsof ze 10 wijfen liggen te batsen
ik denk dat menig heaumeausexueel in paniek raakt bij een dusdanige schermutseling, vriendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:44 schreef brood_korst het volgende:
homos kreunen alsof ze 10 wijfen liggen te batsen
ik heb gewoon intresse in tennisquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef brood_korst het volgende:
Kijk die views nu al
Stel geilaards![]()
Help...suffering pressure dropquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maria Sharapova!![]()
Correctie: Vrouwen-tennis is geil. Net als vrouwen-volleybal of vrouwen-hockey om maar iets te noemen.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:22 schreef B_BOY het volgende:
tennis is geil.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maria Sharapova!![]()
lolquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef brood_korst het volgende:
Halllooo Ben ik weer![]()
ik kick echt op die reacties van jullie![]()
"Ga pallets sorteren"
"Is dit topic van kontkorst nog steeds open"
Dat betekent dat jullie van mij alles onthouden, MUAHA Ik word fok populair![]()
![]()
Houd je bek, tennis is tof.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:55 schreef brood_korst het volgende:
Ja dat JA !!!!
Dan hoor je vanuit de andere kamer de tv aan staan met daarop : aaah AAHHH AAAAHHHH
Dan denk je nouhou![]()
En dan ga je kijken blijken het die tennis kutjes te zijn die met veel gekrijs die bal proberen te slaan !!! Denk je nou echt dat je met dat gekrijs die bal er harder over heen krijgt ofzo tennis doos![]()
Doe normaal en speel gewoon tennis zonder je bed geluiden erbij te maken![]()
tennis![]()
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Corksterr het volgende:
So what, Ajax heeft verloren hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |