Ja maar als wij gaan trouwens, dan ben jij niet blond meer, maar brunette, omdat ik daar meer op val. Daarnaast zul je hoogzwanger zijn van ons tweede kindje, Casablanca. Een jongen dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat moet je nou met een blonde cupD secretaresse als je thuis een blond cupD casemanager heb zitten
Zegt veel over het publiek dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef Cee het volgende:
'Don't cha' daar kan je ook geen regel fatsoenlijk in zingen, het is zo beperkt. Een zinnetje, achtergrond koortje herhaalt 't, zinnetje, achtergrond koortje, zinnetje, achtergrond koortje - geen fatsoenlijke uithalen of variatie in toon. Dramatisch zeg.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef dolfg het volgende:
Flashdance past wel precies in het Anita Meijer Repertoire van Floortje.
Ik ben klaar met haar, het is week in week uit exact hetzelfde wat ze brengt.
Ondersteund door grote vragende ogen gevolgd door een te brede glimlach.
De trucendoos is leeg, tijd voor een nieuwe doos.
ik bén brunette sufkut [dat blonde zou ik voor jou doen, maar dat hoeft dus niet]quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
Ja maar als wij gaan trouwens, dan ben jij niet blond meer, maar brunette, omdat ik daar meer op val. Daarnaast zul je hoogzwanger zijn van ons tweede kindje, Casablanca. Een jongen dus
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Op die rechter lijkt florotje in de filmpjes, de linker is Henkjan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Op die rechter lijkt florotje in de filmpjes, de linker is Henkjan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef dolfg het volgende:
De trucendoos is leeg, tijd voor een nieuwe doos.
Zullen we haar dan bij haar tweede naam noemen? Parijs? Of was dat Berlijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bén brunette sufkut [dat blonde zou ik voor jou doen, maar dat hoeft dus niet]
en ik vind 'n dubbele naam toch ook wel stoer, New York blijkt wat dat betreft 'n optie
btw zullen we onze dochter nooit meer Floortje noemen... associeer ik nu toch met dozengedrag
nee, de tweede naam was Belle, vernoemd naar godfather LeBeauquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:15 schreef Dizer het volgende:
Zullen we haar dan bij haar tweede naam noemen? Parijs? Of was dat Berlijn?
Harm werkte op 'n gegeven moment altijd zo ontnuchterend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Wat een geweldige avond. Wie mist Harm?
Ik ken geen harmquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Floortje en Angeliquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
Wie viel er door de mand?
Leek me ook best een leuk thema voor Harmquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Oh jahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, de tweede naam was Belle, vernoemd naar godfather LeBeau
Euh....mmm, euh...eeehh...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Floortje was heel matig hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
Floortje en Ellen waren dus erg goed vanavond?????? Wie viel er door de mand?
jep. maar raf was slechterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je die stukjes ziet in de reclame valt het helemaal op hoe enorm Floortje aan het schreeuwen was.
Angelique.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
Floortje en Ellen waren dus erg goed vanavond?????? Wie viel er door de mand?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef Cee het volgende:
Oh hé wacht, en daar ben ik!!! MERLE!
Voor iemand van 35 ziet ze er nog verbasingwekkend goed uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Lippie85 het volgende:
Pff ik kijk nu dat filmpje terug van Angelique... 'ik zou nooit poseren voor een mannenblad'
Pf wie zou dat ook willen zien?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je moet haar niet zo serieus nemen.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Wat zingen ze verder voor nummers, heb dat gemist...
Weet ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
moet wel toegeven dat ik soms wel erg zit te stangen ssssst...
Floortje...same shit like every weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
FloortjeRaffaela en Ellen waren dus erg goed vanavond?????? Wie viel er door de mand?
Ik moest dat ff checke, is ze echt van '71, omg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor iemand van 35 ziet ze er nog verbasingwekkend goed uit.
Jij bent leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
Ik vond Ellen, Angelique en Raf superrrrrrrrrs
Floortje vond ik, maar ik vind haar uberhaupt niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |