Klinkt geil maar kan er helemaal niks van terug vinden op carbasequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]volledig:
Honda Civic CRX VTi-E ABS(Gelukkig staat 't niet allemaal op de auto)
Met zijn 102 pk zou hij volgends autoweek in 10.8 sec naar de 100 moeten gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef funkmaster het volgende:
[..]
maar jij hebt 173 pk toch?....ik denk dat als je 50 pk op die skelter van hem zet dat de plasticstukken je om de oren vliegen![]()
172quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef funkmaster het volgende:
[..]
maar jij hebt 173 pk toch?....ik denk dat als je 50 pk op die skelter van hem zet dat de plasticstukken je om de oren vliegen![]()
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=220quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klinkt geil maar kan er helemaal niks van terug vinden op carbase![]()
oee ik heb er nu trouwens 205quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
172en zoals ik al zei ... ik heb zelf ook een 100NX gehad. Had 'm alleen geërfd van m'n moeder
Talk about lady's-cars.
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=220quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
Talk about lady's-cars.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=220
"Maar vooral voor dames die vaak alleen met de CRX rijden is het misschien het geld waard, zeker....."
![]()
nee hoor crx is een leuke car"zowel" de oude als de "nieuwe"
Binnenkort maar eens een dragje doen dan. Zal aardig gelijk opgaan (hoop ik).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef funkmaster het volgende:
[..]
oee ik heb er nu trouwens 205sinds 4 dagen...m'n oude turbo was aan revisie terug, en kon een Aero turbo op de kop tikken, grapje kostte me (met inleveren oude turbo) 120,- inc. inbouwen!!
![]()
Nu gaat alles nog net iets harder![]()
die wil ik wel zodra ik slaagt voor me rijbewijsje...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef HAL9000S het volgende:
Een echte nissan
[afbeelding]
Mooier dan de 350Z IMHO.
Mischien ooit... maar dan in het blauwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
die wil ik wel zodra ik slaagt voor me rijbewijsje...
![]()
mwaa...denk dat je sneller wegkomt hoor, heb nogal gripprobleempjes met zoveel pk op de voorwieltjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een dragje doen dan. Zal aardig gelijk opgaan (hoop ik).
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa...denk dat je sneller wegkomt hoor, heb nogal gripprobleempjes met zoveel pk op de voorwieltjes![]()
zelfde probleem hier, vrees ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa...denk dat je sneller wegkomt hoor, heb nogal gripprobleempjes met zoveel pk op de voorwieltjes![]()
Ik rijd in 1 van de door jou geposte auto's die veel genoemd worden als auto die er niet bij hoort en dan rijd ik ook nog een veel duurdere variantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan mijn auto? Post die van jullie ook eens voor de grap.
Mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een dragje doen dan. Zal aardig gelijk opgaan (hoop ik).
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Hij bedoelt dat jij jaloers bent, lieverd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
't is wel een vrouwtje.... maar ze is wel heel blij met der smart hoor
Nee, dat bedoelde ik niet, lieverd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat jij jaloers bent, lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |