*check*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef Cee het volgende:
Met 'n laptop op schoot en de voetjes op tafel, Fokkend en wel is Idols Backstage nog zeer te pruimen, ja.
Ik hoor het ook niet echtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen omdat ze zei dat ze schrok om op de kruk te komen?![]()
En voor andere personen geldt dat ook bij de andere kandidatenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Laat maar, bij sommige mensen kan ze nou eenmaal niks goeds doen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah een dramaqueen momentje van Diz....![]()
maar vertel, wie is die "you" dan wel..........
Spiegeltje, pffft. Wil je jezelf bekijken terwijl je Fokt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Achter de computer, met een kleine tv en een spiegeltje is dé manier.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En voor andere personen geldt dat ook bij de andere kandidaten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
Je moet niet naast Ellen zitten op de kruk, want dan weet je zeker dat je eruit ligt![]()
![]()
Als je op mij doelt, ik was vanavond best positief over Raf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En voor andere personen geldt dat ook bij de andere kandidaten.
De tv staat achter me. En de hele tijd draaien is niet bepaald ontspannend voor de nekspierenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Spiegeltje, pffft. Wil je jezelf bekijken terwijl je Fokt?
![]()
![]()
hmmm lekker... ik ga straks ook even een koppie groene thee halen in de pauzequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*check*
Dekentje over mijn benen, 2 poezen naast me, zakje Hamka's, koppie thee...
Mja... is best te doen zo!
Dat zal het idd zijn ofzo..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Laat maar, bij sommige mensen kan ze nou eenmaal niks goeds doen.
Ik doelde niet op jou specifiek, maar gewoon in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je op mij doelt, ik was vanavond best positief over Raf.
Hoor je de kandidaten dan ook achterstevoren zingen? Zo ja, zitten er nog duivelse boodschappen in de liedjes van Floortje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tv staat achter me. En de hele tijd draaien is niet bepaald ontspannend voor de nekspieren.
Ik mag ze allemaal wel hoor, ook Raf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou specifiek, maar gewoon in het algemeen.. Zo gaat dat. Je hebt favorieten, en mensen die je niet mag.
Helaas spiegelt de spiegel geen geluid. Hoewel, zo helaas is dat niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoor je de kandidaten dan ook achterstevoren zingen? Zo ja, zitten er nog duivelse boodschappen in de liedjes van Floortje?
Het is natuurlijk ook niet zo dat ik Floortje echt helemaal niks vind, maar in een discussie moet je het soms doortrekken tot in het extreme, anders heb je op het eind geen discussie meer overquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik mag ze allemaal wel hoor, ook Raf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |