Zoals ie hier staat heb ik hem aangeschaft, en bij mijn weten heb ik er al vaker eens een gezien in deze stijl dus tsjahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef _Drake_ het volgende:
Mischien handig voor de liefhebber, zijn het orginele stuur en wielen aanwezig?
mischien nog handiger voor de liefhebber, zoals de auto er nu bij staat is hij origineel met die wielen en het stuur. Tis gewoon een sportieve autoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef _Drake_ het volgende:
Mischien handig voor de liefhebber, zijn het orginele stuur en wielen aanwezig?
Wielen van een xsi, en het stuur van een phase2 106quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Zaadhaas het volgende:
[..]
mischien nog handiger voor de liefhebber, zoals de auto er nu bij staat is hij origineel met die wielen en het stuur.
Volgens mij is het idee van een vraagprijs dat je hier onder biedt....quote:2.500,00 euro is de vraagprijs
Biedingen hieronder word niet op gereageert !
Bod staat genoteerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:55 schreef jantje112 het volgende:
Nou vooruit, ik bied 1500voor als je echt krap zit
Volgens mij doe jij mee aan "verkloot een kwoot", of ruk eens een stuk tekst uit z'n verband.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef dahei het volgende:
Marktplaats
[..]
Volgens mij is het idee van een vraagprijs dat je hier onder biedt....
Als er over dat bod serieus te praten is heb ik morgen wel tijd.quote:
Aangezien ik weinig tijd heb overdag, en s'avonds, handelt mijn kameraad dit gedeelte voor me af.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:51 schreef jantje112 het volgende:
[..]
Als er over dat bod serieus te praten is heb ik morgen wel tijd.
Is namelijk wel een beetje de max van mijn budgetje.
Dus mail me anders maar eens op florian apeding pckennis.net
Simpelweg omdat ik geen tijd heb me hiermee bezig te houden, hij weet psies hoe en wat en heeft ook de auto onder/in beheer en ontvangt een deel commisie voor zijn diensten.....quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef fokuserdetiende het volgende:
auto staat nog geen 2 maanden op jou naam. Hoe kan dat en hoezo wil je er weer zo snel van af?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef BYM het volgende:
[..]
Simpelweg omdat ik geen tijd heb me hiermee bezig te houden, hij weet psies hoe en wat en heeft ook de auto onder/in beheer en ontvangt een deel commisie voor zijn diensten.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |