Ellen was fantastisch, dus je hebt echt wat gemist... wat mij betreft het beste optreden van deze Idols tot nu toe...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, weer de eerste gemist. Ik ga elke week óf te laat douchen, óf ik sta er te lang onder. Of beide
.
was die er dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is echt heel erg![]()
Stoppen op het hoogtepunt kennen ze niet![]()
dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.
Wanneer krijgen wij die dan te horenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die dan te horen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die dan te horen?
Mijn pa wist hier ook te melden dat het goed was, en dat zegt veel als hij dat vindtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ellen was fantastisch, dus je hebt echt wat gemist... wat mij betreft het beste optreden van deze Idols tot nu toe...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.
die heeft toch niet met een bigband een cd opgenomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuch.. Treintje kuch Oosterhuis kuch..
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie verkrachte gehoor maakt alles schel.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.
Touchequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.
Ze had de CD Strange Fruit (prachtig nummer trouwens, steengoede tekst.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
die heeft toch niet met een bigband een cd opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |