De kroeg zit om de hoek dus ben er zo. Ik ben ook niet van plan op op 't terras te gaan zitten dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef Molluck het volgende:
Uh, wat alcohol betreft loop je geen risico als je geen medicijnen slikt, maar ik weet wel dat het verdomd koud is buiten!
Dan heb ik nog wat in te halen deze weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik raad 3 maal daags een pils aan.
Ik lig al 4 dagen op bed en ben dat nu toch echt wel zat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Omkron het volgende:
Toevallig.. ik heb ook griep.. en voel me verteerd.. maar ik heb zojuis whiskey gekocht en een fles cola.. lekker uitzieken.. lekker slapen..
Waarom krijg ik 't dan meestal warm als ik alcohol gedronken heb?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:47 schreef Alicey het volgende:
Als je naar de kroeg gaat kun je beter niet drinken. Alcohol zorgt dat je lichaam (sneller) afkoelt, waardoor je weerstand afneemt. Niet handig wanneer je griep hebt.
Omdat je meer warmte gaat afgeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom krijg ik 't dan meestal warm als ik alcohol gedronken heb?![]()
Tijdens is ook niet verkeerd, hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef ondeugend het volgende:
Voor de griep een Jagermeister drinken en je krijgt geen griep.
Je kan er in ieder geval lekker van hoesten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijdens is ook niet verkeerd, hoor.![]()
Ga je lekker van zweten 's nachts.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |