Dat mag je vragen: in verband met mijn relatie hebben we nu maar 1 auto nodig, en om op de kosten te besparen doen we er 1 weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef rudedeltadude het volgende:
mag ik vragen:
waarom doe je hem weg?
Rond de 15 euro per maand aan wegenbelasting, en in de zomer moet je 1:18 moeten halen bij normaal rijgedrag.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat ben je kwijt aan wegenbelasting en wat is in jouw ogen zuinig?
Schade/deuken/roest?
Het is ook een vraagprijs, je staat vrij om een bod te doen natuurlijk, over de prijs valt wel te pratenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik rij nu in een mini 1:10, dusse, 1:18 is natuurlijk vele malen beter
En hij ziet er indd mooi uit!
Echter ik vind em nog wel wat duur,
want mijn pa wil een nieuwe auto, en toen vroeg hij bij een garage wat de inruilprijs was (1400 euro) en dat terwijl hij een Toyota Carina heeft uit 1997 (of 1998, weet even niet zeker).
Bij een garage krijg je natuurlijk altijd minder, die probeert een auto natuurlijk voor zo min mogelijk in te kopen/in te ruilen, dus das logischquote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik rij nu in een mini 1:10, dusse, 1:18 is natuurlijk vele malen beter
En hij ziet er indd mooi uit!
Echter ik vind em nog wel wat duur,
want mijn pa wil een nieuwe auto, en toen vroeg hij bij een garage wat de inruilprijs was (1400 euro) en dat terwijl hij een Toyota Carina heeft uit 1997 (of 1998, weet even niet zeker).
Dat denk ik ook, maar heb al heel veel mensen gehad die echt voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten hebben en voor een habbekrats deze auto willen kopen, over de prijs valt wel te praten maar 1000 euro eraf is wel erg gortigquote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef Tuutje het volgende:
Kleine en zuinige auto'tjes blijven hun geld waard, in tegenstelling tot van die grote slagschepen die veel wegenbelasting en verzekering kosten.![]()
De prijs is echt wel ok voor deze auto!
Dank je, ik heb inmiddels een bod van 2300 euro gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef CreativeMind het volgende:
Goedkoper rijden dan in zo'n 106je kan bijna niet. Komt nog eens bij dat deze zelfs voorzien is van enige luxe accesoires, wat hem het geld wel waard maakt. Er hoeft zeker geen 1000 euro van de prijs af als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |