Kijk! Een fan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind ze ook geweldig! Vooral de laatste single van ze.
En vergeet niet de oogstrelende moves van de frontman als hij zijn ding doet op het podium![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:47 schreef sxesven. het volgende:
Ik ken alleen Don't Let Our Youth Go To Waste; in de uitvoering van Galaxie 500 welteverstaan. Het origineel is mij tot op de dag van vandaag nog niet ter oren gekomen.
Ik draai nu "Hey there little insect".quote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef cafca het volgende:geweldige muziek!
Met name het debuut album draai ik nog regelmatig.
En natuurlijk het live album, met die ellenlang uigerekte versie van Icecream man
Geweldig!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik draai nu "Hey there little insect".
I say, hey there little insect, don't scare me so.
Don't land on me baby, and bite me no.
I say hey there little insect, please calm down.
Then we'll have fun and fool around.
![]()
quote:I'm gonna tell you 'bout the car that I just bought.
It's that Dodge Veg-O-Matic there in the parking lot.
Well, I'm gonna tell you 'bout the car that I now own.
Well it doesn't go nowhere, it just stays all alone.
You know, I like it.
You know, I like it a whole lot.
Well, that's my Dodge Veg-O-Matic there in the parking lot.
My Dodge Veg-O-Matic, there in the parking lot.
You know, I like it.
You know, I like to watch it rot.
Zeker niet hun beste nummer, wel hun bekendste.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef Knip het volgende:
Ik ken ze van de hit Egytian Reggea. Geniaal nummer. Heb ze in de jaren 80 nog een keer live gezien in het jongerencentrum in Zaandam. Was een erg leuk concert. Je brengt me op een idee. Ik zal binnenkort eens wat muziek van ze gaan downloaden kopen.
Ik heb mezelf laatst 'The Beserkly Collection' aangeschaft. Twee cd's, 43 nummers, allemaal uit de hoogtijdagen van Jonathan Richman and The Modern Lovers. Ik had ook nog niks van ze, maar dit (verzamel)album is een regelrechte aanrader. Ik draai het grijs.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef Knip het volgende:
Ik ken ze van de hit Egytian Reggea. Geniaal nummer. Heb ze in de jaren 80 nog een keer live gezien in het jongerencentrum in Zaandam. Was een erg leuk concert. Je brengt me op een idee. Ik zal binnenkort eens wat muziek van ze gaan downloaden kopen.
Tijd voor een nieuw topic. En tijd voor een goede search.quote:
Ik wist dat het topic al bestond, maar een paar dagen terug werkte de search_lite ineens niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw topic. En tijd voor een goede search.
Laat het dat andere topic maar zijn dan. Ik vind "Jonathan Richman and The Modern Lovers" toch wat completer eigenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik wist dat het topic al bestond, maar een paar dagen terug werkte de search_lite ineens niet meer.Beide zijn in elk geval gemeld in de band- en artiestentopicindex, Beathoven zal er straks wel eentje op slot gooien om toekomstige verwarring te voorkomen.
Prachtige aanvulling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:54 schreef NoSigar het volgende:
Ik ben liefhebber. Met name van de eerste L.P , dat ligt wmb toch in het verlengde van de Velvet Underground, wat een fantaschtische nummers staan er op die LP.
NAderhand, toen hij de wat autistische performe en singer songwriter werd is ook wel de moeite waard. Ik ken bijvoorbeeld nog steeds het verhaal van mijn een stuk oudere broer die tijdens een uitvekocht concert in de Effenaar ineens een echt ijscoman binnen zag rijden. Wat een concert moet dat geweest zijn en dan begrijp je meteen de live LP. En Johnatan is zelfs verantwoordelijk voor een Urban myth: er bestaat helemaal geen Dodge-Vedge-o-
Matic, alleen in zijn prachtige song.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |