Kutalto verneuk mijn topic nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:35 schreef PsyCha het volgende:
brabant! whahaahaha
Daar woon ik niet eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:36 schreef GekkeMat het volgende:
Niet iedereen in Veghel is zo saai als jij Tonks
Mijn zusje welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:42 schreef HAL9000S het volgende:
Ga je niet gezellig carnaval vieren in Cafe Boom vanavond, Tonks?![]()
Weet niet, die is toch 50 ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:51 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
ben ik in de war met Tong dan ?
Kut user me dunktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Origineel topic me dunkt
Is geeneens een laptopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen slechte laptop
Totally for noobs
Zelfs als bank dicht zijn vanwege carnaval. Da's wel heel erg triest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef tonks het volgende:
Pff!
Heb mijn stufi ontvangen gister en wilde dus een nieuwe computer bestellen (iMac intel 1.83ghz) alleen nu moest ik iets tekenen bij de bank zodat ik alles kon doen IS DE BANK DICHT. tot en met dinsdag omdat het carnaval is!
Lijers.
Nou gister was de bank wel open, en toen was er een computerstoring ofzo en toen had de vrouw die het regelde de papieren meegenomen naar de stad (nijmegen) en nu heeft ze ze weer mee genomen naar mijn dorp, en ik kan het nu pas woensdag tekenenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zelfs als bank dicht zijn vanwege carnaval. Da's wel heel erg triest.
Kun je niet even in de trein springen naar een echte stad, en daar de zaken bij een filliaal regelen?
Ach nouja, woensdag kan ik hem bestellen en dinsdag is een speciaal apple event waar ze dingen aankondigen dus misschien kan ik dan meteen iets mee bestellenquote:
wat doe jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen
Gewoon he gek ? een postje maken ?quote:
'Zoeen'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon he gek ? een postje maken ?
Het gaat ook om de gezelligheid, en omdat hele straten geblokkeerd worden door mensen waardoor verkeer nauwelijks mogelijk is. Ook hangt er een gezellige sfeer in de stad, op zaterdag avond verschild dit, maar met carnaval is de sfeer altijd topquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef Exel het volgende:
Carnaval is een kutfeest wat mensen als excuus gebruiken om eens lekker veel bier te zuipen. Maar mensen die een excuus nodig hebben om bier te drinken en te feesten zijn bij voorbaal al kansloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |