Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef MacManus het volgende:
Pfff... boven de rivieren weten ze überhaupt niks van feesten...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef Orealo het volgende:
Wij van boven de rivieren hebben een IQ van boven de 10.
Wij ook niet, maar met carnaval is dat juist het extra plezier, je moet voor de lol maar eens een café binnenstappen in Brabant met carnaval, als je na 5 minuten nog niet in de stemming bent weet je zelf niet wat feesten isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Wij van boven de rivieren hoeven ons niet te verkleden om een feestje te bouwen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef HuHu het volgende:
Maar ik woon dan in gemeente Montfoort, met de grootste carnavalsoptocht van boven de rivieren.
Klopt, wel mooi verwoord ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef JosvG het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar met carnaval is dat juist het extra plezier, je moet voor de lol maar eens een café binnenstappen in Brabant met carnaval, als je na 5 minuten nog niet in de stemming bent weet je zelf niet wat feesten is
Jij bent er zo eentje die op fok een feestje bouwt met je SC-vrienden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Wij van boven de rivieren hoeven ons niet te verkleden om een feestje te bouwen![]()
Hier in Boxtel is wel zo goed als iedereen verkleed, rond het marktplein zijn ongeveer 10-15 kroegen, en bij elke kroeg staat een rij van 5 meter buiten rond 1 uur 's nachts. Als je niet verkleed bent mag je weer achteraan in de rij gaan staan, en vaak kom je zo dus niet eens binnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef bier_hier het volgende:
Wat is er mis met een simpele reden om je 5/6 dagen naar de klote te zuipen??
en dat verkleed valt ook wel tegen , denk dat helft niet echt verkleed is,
zelf zo'n bloemenkettinkje om en een pils in me hand , het zal wel goed zijn
ik trek er nog 1 open
Zeker, ik had gisteren 10 muntjes, en ik heb er 4 opgemaakt en de rest van het bier heb ik gekregen van anderenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:
Het fijne is wél dat hoe minder geld je overhoud hoe sneller je dronken word
Zo had ik op dinsdag vaak nog maar 2 schrobbelèr nodig om onder de bar te verdwijnen
Uitputtingsslag dat carnavallen
Mooi gesproken!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef Exel het volgende:
[..]
Mooi gesproken!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Carnaval is een kutfeest wat mensen als excuus gebruiken om eens lekker veel bier te zuipen. Maar mensen die een excuus nodig hebben om bier te drinken en te feesten zijn bij voorbaal al kansloos
Hier is het even nodig om mezelf te quoten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:40 schreef JosvG het volgende:
[..]
Hier in Boxtel is wel zo goed als iedereen verkleed, rond het marktplein zijn ongeveer 10-15 kroegen, en bij elke kroeg staat een rij van 5 meter buiten rond 1 uur 's nachts. Als je niet verkleed bent mag je weer achteraan in de rij gaan staan, en vaak kom je zo dus niet eens binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |