jij weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
Op zaterdag is dat altijd vrij lastig...![]()
Ik weer ja..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij weerje post in elk topic dat ik aanmaak
Triestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weer ja..
Ik post in elk topic, ik verveel me
hoe lang duurde het bij jou dan? En welke foon heb je erbij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:41 schreef S-Two het volgende:
Ik heb hem nu ook, vond het ook te lang duren
die platte motorola. Duurde een week totdat ik die brief kreeg over het meesturen van kopie van paspoort enzo. Anderhalve week ofso daarna kreeg ik brief met pincode, en de dag erna kreeg ik de phone.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe lang duurde het bij jou dan? En welke foon heb je erbij?
...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
die platte motorola. Duurde een week totdat ik die brief kreeg over het meesturen van kopie van paspoort enzo. Anderhalve week ofso daarna kreeg ik brief met pincode, en de dag erna kreeg ik de phone.
Dat is ook voldoende, tenminste bij mij wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
het gekke is dat ik (nog) helemaal geen brief heb gekregen over het meesturen van kopie van paspoort enzo. Mijn huisgenoot kreeg die brief pas na 3 weken (wilde ook die platte motorola) en heeft het er toen maar bij laten zitten. Duurt vééééél te lang. Ik heb wel wat meer geduld![]()
Heb jij ook geen contract thuisgestuurd gekregen? Ik mailde Tele2 daarover en ze zeiden dat mijn aanmelding via internet voldoende was
60 belminutenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Syytön het volgende:
Is dat nou echt 10 euro per maand of komt voor elke minuut dat je belt er nog kosten bovenop?
oh, dus iemand anders kan een abbo voor mij aanvragen door mijn gegevens in te voeren. Is een handtekening dan niets meer waard?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is ook voldoende, tenminste bij mij wel.
quote:
Tot nu toe nog geen problemen gehad met tele2 hoor, overal prima bereikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ook maar eens aanvragen dan, ik vind het alleen zo verdacht laag geprijsd enz, en ik heb een keer een slechte ervaring gehad met een abonement, dat ik er een beetje huiverig voor ben. Ik heb geen zin in allerlei kosten bovenop die 10 euro per maand te betalen
![]()
En tja, Tele2 he..![]()
Zeker niet simlockvrij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen problemen gehad met tele2 hoor, overal prima bereik. De telefoon valt me alleen wat tegen
ja, mijn huisgenoot wilde die telefoon eerst ook, maar toen had 'ie op kieskeurig gekeken en daar waren ze er niet zo positief over. Foon zou nogal traag zijn enzo. Nu heeft ie een andere motorola, van telford volgens mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen problemen gehad met tele2 hoor, overal prima bereik. De telefoon valt me alleen wat tegen
nee dat zie je verkeertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef wegwerp2004 het volgende:
Nooit bij Tele2 gaan!!!
Ik heb daar zoveel geouwehoer gehad met zo´n kutabonnement. Ook kom je tering duur uit.
In mijn omgeving heb ik ook al veel klachten gehoord.
sorry hoor, maar waar heb jij Nederlands geleerd?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeert
als je bijna niet belt word het duur (dat denk je)
als je bijna niet beld halen ze je geld pas naar twee maanden af
ik bel permaand
10euro abo
7euro belt kosten
dit is de laag dus halen ze het niet per maand af
krijg dus elke twee maanden een rekening van 34euro gemiddel (van twee maanden bij elkaar)
Basisschool?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar waar heb jij Nederlands geleerd?
en dat klopt dusquote:
Niet dat dat laatste er verder toe doet hoor. Maar fijn voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
en dat klopt dus
meer niet
maar ik kan goed met mijn handen over weg
verdien dus gewoon goed
eigen huis
eigen auto
en dat met een basis opleiding
ik heb de brief nu ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
die platte motorola. Duurde een week totdat ik die brief kreeg over het meesturen van kopie van paspoort enzo. Anderhalve week ofso daarna kreeg ik brief met pincode, en de dag erna kreeg ik de phone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |