Wat ik nu moet programmeren stelt geen ruk voor, dat doe ik anders voor ontbijt, tussen de broodkruimels door. Maar omdat ik in andere programmeertalen/omgevingen werk kan ik niks vinden enzo, suf gedoequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik zal je hier toch echt niet wegsturen met de opmerking dat je een studieboek ter hand moet nemen hoor![]()
Kon je dan nog wel fatsoenlijk winkelen tussen die hossende mensenmassa door?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Zo, de stad is weer leeg .....
2 paar schoenen
1 broek
1 longsleeve
sokken
4 borden
3 dvd's
vampiertanden
...... vleugels
Preciesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kon je dan nog wel fatsoenlijk winkelen tussen die hossende mensenmassa door?
oh wacht even , die stonden op straat en de winkels waren binnen natuurlijk uitgestorven![]()
Ik ook met die van mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:48 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen! Hele mooie!
*blij is*
En de haren wit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik twijfel of ik het wel aan zal doen vanavond...
Sowieso met lange mouwen, want met die stokjes d'ronderuit is geen gezicht en de stiek schuurt op je huid
Jah ...quote:
Mijn oude nog niet. Maar ik heb ze al 2 jaar dag en nacht aan en ik merk dat ik last van mijn voeten begon te krijgen. Maar ze gaan nog niet weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook met die van mijaangezien m'n dansschoenen (en tevens m'n ze lopen zo fijn en ik heb ze altijd aan schoenen) na 3 jaar kapot zijn gegaan
Kom je me verven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb nog wel een emmer witte latex staan.
Hoebedoellu?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat doe je allemaal, Ang-drie-l?
Jah, dna heb ik er dus niets aan dat je latexverf hebtquote:
Denk ook niet dat je zulk permanent wit haar wil hebben...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Jah, dna heb ik er dus niets aan dat je latexverf hebt
Ik heb dit wel eens gevraagd aan de kapper:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je zulk permanent wit haar wil hebben...
En toen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dit wel eens gevraagd aan de kapper:
[afbeelding]
Toen niksquote:
Ik heb NIETS gezegd over "te dik"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l vind mij te dik!!!
te dik om nog spannend gekleed te gaan
dan wordt het meteen eng gay fetish ...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |