abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 februari 2006 @ 07:12:21 #76
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35533723
het is geen doorgestoken kaart, alleen stemt er geen hond..
ik zou wel eens willen weten hoeveel stemmen er binnen komen..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 27 februari 2006 @ 07:30:14 #77
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35533777
quote:
Het domein van de andere finalist angeliquekoorndijk.nl is nog vrij en dat betekent dat het Idols alleen maar om Floortje te doen is.
Nee, dat betekent dat ze degene aanklagen wie een domeinnaam bezet, precies wat ze gedaan hebben. Maar voor een cool stuk zou ik het ook zo schrijven hoor.
[KNE]-Mod
pi_35534316
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:12 schreef buzzer het volgende:
het is geen doorgestoken kaart, alleen stemt er geen hond..
ik zou wel eens willen weten hoeveel stemmen er binnen komen..
100.000 gefrustreerde breezersletjes
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 27 februari 2006 @ 09:07:23 #79
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35534405
Nu 'wint' de persoon die het populairst is, niet die het beste kan zingen, en daarom slaat dit hele progamma nergens op. Overigens geloof ik niet dat de stemmen daadwerkelijk kloppen, dit progamma is alleen maar cash cash cash..
World Wrestling Entertainment
pi_35534904
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:12 schreef buzzer het volgende:
alleen stemt er geen hond..
Daar heb dan behoorlijk ongelijk in.
pi_35535372
Het feit dat Angelique eruit is komt alleen door deze berichten, het is wel heel toevallig dat ze opeens eruit moet terwijl ze niet de slechtste was. Ik denk dat ze haar eruit hebben gewerkt om aan te geven dat de finale nog niet vast staat.

Degene die gaat winnen wel nu
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_35536626
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:12 schreef buzzer het volgende:
het is geen doorgestoken kaart, alleen stemt er geen hond..
ik zou wel eens willen weten hoeveel stemmen er binnen komen..
Berekening uit de Telegraaf van maart 2003 (de bedragen zijn per aflevering!):
quote:
Opbrengst
-1.000.000 Idols sms-berichten x 0,70 euro = 700.000 euro (incl. BTW)

Verdeling
- Btw naar overheid = 112.000 euro.
- KPN en andere telefoonmaatschappijen = 182.000 euro.
- Producent Idols (Holland Media House) = 182.000 euro.
- RTL4 = 182.000 euro.
- Golden Bytes (afhandeling sms-verkeer) = 42.000 euro.

Holland Media House en RTL4 zijn beide onderdeel van de Holland Media Groep: de inkomsten gaan dus in zijn geheel naar de HMG.
Dus ...

De bedragen zullen nu wel iets lager zijn (door lagere kijkcijfers), maar toch nog steeds aanzienlijk ...
pi_35536663
1 miljoen stemmen .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_35536850
Hoe komen ze bij die 1 miljoen? Ik neem aan de de productie van Idols niet zelf die informatie geeft, is het een schatting? En is het een reeele schatting?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_35536902
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:22 schreef Arnold_fan het volgende:
Hoe komen ze bij die 1 miljoen? Ik neem aan de de productie van Idols niet zelf die informatie geeft, is het een schatting? En is het een reeele schatting?
Waarom zou bij dit soort zaken niet 'gelekt' worden ... ?
pi_35555539
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Waarom zou bij dit soort zaken niet 'gelekt' worden ... ?
De bron is natuurlijk niet erg betrouwbaar De telegraaf kan er nog wel meer inzetten Hebben ze zelf een schatting gemaakt? Of is het een gelekte bron?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_35555802
Whehehe is dat 'onze' Mark? .
Whatever I want.
pi_35556027
Zeker
pi_35556357
Tof. Rellert .
Whatever I want.
pi_35556439
Wat wordt er onvolwassen gereageerd op Mark.
That's all folks!
pi_35556470
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wordt er onvolwassen gereageerd op Mark.
Want?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_35556619
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Want?
quote:
De Vink is een overspannen uitvoerend producent die niet capabel is zijn werk uit te voeren
Lees verhaal hierboven.
That's all folks!
pi_35557613
quote:
Rechtszaak over Idols-finalisten Floortje en Ellen
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Woedend zijn ze bij het managementbureau dat de kandidaten voor Idols begeleidt. Het bedrijf, The Entertainment Group, heeft een rechtszaak aangespannen tegen de Brabantse onderneming Mijn Sleutel.


Floortje.


En dat alles om de namen Floortje Smit en Ellen Eeftink, twee kandidaten die aanstaande zaterdag in de halve finale staan.

Het bedrijf uit Brabant heeft, zo bleek afgelopen week, de internetdomeinen van Ellen, Floortje, Aaron en Christon geclaimd voor internet. Tot grote verbazing van het bedruif uit Hilversum. “Weggekaapt”, roept een woordvoerder van The Entertainment Group dan ook. “Een slimmigheid”, roept een ander over de zaak. “Die namen kunnen geld waard zijn.”

Het kort geding dient aanstaande donderdag om half twee op de rechtbank in Arnhem.

Na de finale van volgende week zaterdag krijgt The Entertainment Group uit Hilversum automatisch het management toegewezen over de Idols-finalisten. In aanloop daarop wilde het bedrijf de namen Floortje Smit als website registreren. Maar tot hun grote verbazing was haar naam al geclaimd door Mijn Sleutel.


Ellen.

Waarom de Hilversummers ook niet meteen de namen van Raffaëla en Ellen wilde registreren? Het duidt op slordigheid of doorgestoken kaart. De zegsman van het managementbureau bezweert dat ook zij NIET weten wie de finale gaat winnen, ondanks dat het bedrijf alleen de naam Floortje Smit wilde vastleggen. “Een foutje van ons”, geeft hij als verklaring. “De pakketjes met de aanvragen voor Raffaëla en Ellen liggen hier inmiddels klaar voor verzending. Wij zijn niet partijdig. Maar Floortje is gewoon dé favoriet.”

Het bedrijf uit Oosterhout hebben we ook gebeld. Maar daar wil geen enkel commentaar geven op de zaak.
Dit er ook nog maar even bij hier dan.
pi_35559478
Ik zie dat dit over sms opbrengsten gaat, maar er zullen ook genoeg mensen zijn die bellen, waar zijn die aantallen?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_35560248
Ik heb wel gebeld want mijn sms tegoed was op ik belde toen voor Floortje iets van 6 keer of zoiets
Love all my friends!
pi_35561039
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Berekening uit de Telegraaf van maart 2003 (de bedragen zijn per aflevering!):
[..]

Dus ...

De bedragen zullen nu wel iets lager zijn (door lagere kijkcijfers), maar toch nog steeds aanzienlijk ...
Zullen we vooral de overige baten en lasten niet vergeten?
pi_35561088
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef Integrity het volgende:

[..]

Zullen we vooral de overige baten en lasten niet vergeten?
Zijn die er ten aanzien van het sms-verkeer dan? Er is immers al rekening gehouden met de afdracht aan Golden Bytes, dat de het sms-verkeer afhandelt ...
pi_35561140
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zijn die er ten aanzien van het sms-verkeer dan? Er is immers al rekening gehouden met de afdracht aan Golden Bytes, dat de het sms-verkeer afhandelt ...
Als jij spreekt over kosten en opbrengsten en daarin kijkcijfers betrekt, lijkt me me niet meer dan eerlijk om het totaalplaatje te schetsen. Huur van studio 21 bijvoorbeeld of de opbrengsten van de commercials. Dat staat in schril contrast met die inkomsten voor smsjes..
pi_35561169
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:47 schreef Integrity het volgende:

[..]

Als jij spreekt over kosten en opbrengsten en daarin kijkcijfers betrekt, lijkt me me niet meer dan eerlijk om het totaalplaatje te schetsen. Huur van studio 21 bijvoorbeeld of de opbrengsten van de commercials. Dat staat in schril contrast met die inkomsten voor smsjes..
De vraag was wat die sms'jes nou daadwerkelijk opleveren. Dat er nog 1.001 andere kostenposten voor het programma Idols zijn, is natuurlijk evident. Maar dat was de vraag niet ...
pi_35561223
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

De vraag was wat die sms'jes nou daadwerkelijk opleveren. Dat er nog 1.001 andere kostenposten voor het programma Idols zijn, is natuurlijk evident. Maar dat was de vraag niet ...
Ben ik niet vrij om dit te opperen? Is het onderwerp niet de inschrijving van merknamen bij het merkenregister?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')