Tering, iemand die me zeer na staat is ooit aangerand, en na 6 uurtjes stond de 'aanrander' weer op straat wegens gebrek aan bewijs.quote:Het meisje was dusdanig bang voor de jongen dat zij inging op de wensen van hem. De jongen dreigde haar met het "blokkeren" van haar MSN-adres, hiervoor zwichtte het meisje uiteindelijk. De verdachte is vandaag voorgeleid voor de rechter-commissaris. Hij wordt verdacht van aanranding en bedreiging
Bullshitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef Aurelium het volgende:
ik denk dat met blokkeren bedoeld wordt dat haar msn geblokkeerd wordt. Er bestaat namelijk een of ander kut programma'tje wat ervoor zorgt dat mensen niet meer kunnen inloggen op msn zoalng jij dat programma aan hebt staan.
"Laat je tieten zien of ik blokkeer je MSN"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef Aurelium het volgende:
ik denk dat met blokkeren bedoeld wordt dat haar msn geblokkeerd wordt. Er bestaat namelijk een of ander kut programma'tje wat ervoor zorgt dat mensen niet meer kunnen inloggen op msn zoalng jij dat programma aan hebt staan.
Een klachtje bij msn lijkt me voldoende om..........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:16 schreef Aurelium het volgende:
[..]
heb het zelf gezien, uitgeprobeert met een vriend van mij.
Gebeurt hooguit iets met settings van zijn pc, echt niet dat DAT msn adres niet meer online kan. Daar gaat enkel hotmail over.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:16 schreef Aurelium het volgende:
[..]
heb het zelf gezien, uitgeprobeert met een vriend van mij.
Ik weet ook niet hoe het werkt maar ik heb het zelf gezien. Je typt een hotmail adres in, drukt op blokkeren en als degene bij wie je dat doet dan uitlogt en dan weer inlogt krijgt ie de melding "er zijn problemen met de service" of iets dergelijksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef Camplo het volgende:
Zelfde als die hoax van MSN hacken. Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef Aurelium het volgende:
Meisje wel, naief ben je niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Salsagirl het volgende:
kan soms echt niet geloven hoe naief soms meiden zijn (ook al ben ik er zelf ook een)
Andere keer, ben nu te moe om zo'n loos punt nog verder te gaan maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Doe zo snel mogelijk nog eens en geef mij ff de foutmeldingscode. Kan ik je precies vertellen wat er mis is.
Ik acht de kans 0,01% dat er staat:
User has been banned until further notice by Hotmail.
Thanks for your understanding
Soo hee, en dan is je leven natuurlijk voorbij en zit er niks anders op dan alle eisen in te willigenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef Aurelium het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:37 schreef Nega het volgende:
Dat meisje is idd echt dom, "ohjee, hij gaat me blokken!!". Boeiend, hoef jij niet naakt!
laat je piemol zien anders blok ik jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Soo hee, en dan is je leven natuurlijk voorbij en zit er niks anders op dan alle eisen in te willigen![]()
![]()
![]()
Er is dus wel een programmaatje wat constant zich aanmeld bij een email adres, doordat het wachtwoord iedere keer fout is wordt het dus iedere keer geblokkeerd voor een bepaalde tijd, dit is standaard beveiliging van msn om "hacken" te voorkomen. Doordat dat programmaatje bezig blijft kan de persoon zelf dus niet meer msnenquote:
Ok engerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
laat je piemol zien anders blok ik je
Nope, geen bullshit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:14 schreef Camplo het volgende:
Bullshit
MSN heeft tijd van 10 seconden na elke login poging voordat je weer kunt inloggen. Wat dit tooltje doet is elke 9 seconden een fout wachtwoord sturen naar jouw MSN account/hotmail account.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef Camplo het volgende:
Gebeurt hooguit iets met settings van zijn pc, echt niet dat DAT msn adres niet meer online kan. Daar gaat enkel hotmail over.
Koppel je je MSN adres toch aan je eigen IP, en kill inbound traffic en je zit erop.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
MSN heeft tijd van 10 seconden na elke login poging voordat je weer kunt inloggen. Wat dit tooltje doet is elke 9 seconden een fout wachtwoord sturen naar jouw MSN account/hotmail account.
Effectief blokt dit tooltje dus dat jij nog kan aanloggen. Het is geen "hack" want je kunt er geen gegevens mee weghalen, je kunt alleen voorkomen dat iemand op MSN kan komen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:19 schreef Lamon het volgende:
Ik mis bijna die tijd waarop er nog gewoon ouderwets verkracht of mishandeld werd.
Ja manquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:34 schreef Devilnl het volgende:
Gjodver de domme.. Als iedereen nou gewoon stil blijft staan dan gaan we nergens heen. Problem solved!
Eensch !quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, al die breezahbitches di gewoon te dom en naief voor woorden zijn en overal intrappen moeten zelf een straf krijgen. Ze ontwrichten de samenleving!
Het gaat om het inloggen op de passport.net servers van MSN. Kun je thuis weinig aan doen, je zult toch op een MSN server moeten inloggen. En als ik jouw MSN adres weet is dat genoeg om elke 9 seconden een fout wachtwoord naar de server te sturen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Camplo het volgende:
Koppel je je MSN adres toch aan je eigen IP, en kill inbound traffic en je zit erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |