En jij denkt dat die kassasnol er even wat aan doet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Lariekoek het volgende:
Ga klagen bij de kassa in plaats van hier.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Lariekoek het volgende:
Ga klagen bij de kassa in plaats van hier.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef Vaatdoek het volgende:
En jij denkt dat die kassasnol er even wat aan doet?![]()
Luister vriend, ik lees hier tig topics in KLB over de hoge prijzen in bioscopen, gaan die mensen ook klagen bij de kassa dat alles zo duur is? Dacht het niet, dus laat mij hier ook even lekker klagen jaquote:
Dat weet je al vooraf. Maar de kwaliteit is dan wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Vaatdoek het volgende:
Luister vriend, ik lees hier tig topics in KLB over de hoge prijzen in bioscopen, gaan die mensen ook klagen bij de kassa dat alles zo duur is? Dacht het niet, dus laat mij hier ook even lekker klagen ja![]()
Ok, makker! Maar als je je onvrede niet hebt laten merken bij die toko ben je dom bezig en moet je hier niet gaan lopen mekkeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Luister vriend, ik lees hier tig topics in KLB over de hoge prijzen in bioscopen, gaan die mensen ook klagen bij de kassa dat alles zo duur is? Dacht het niet, dus laat mij hier ook even lekker klagen ja![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef VeX- het volgende:
Dat hoort zo. Dat heet de ondertiteling.
Zou wel grappig zijn, als er opeens iets in de vorm van "THIS COPY IS FOR SCREENING ONLY. DO NOT MAKE ILLEGAL COPYS OF THIS DISK!" in het beeld zou komenquote:
Ja dat dan weer wel, en het is een leuke filmquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb je die film nou afgekeken of niet? Dat staat namelijk niet in je OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |