Zo kom je nog eens ergens achterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie allemaal hetzelfde probleem hadden![]()
Microsoft Certified Proffessionalquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
Frizti, misschien weggevallen in het vorige topic, maar nogmaaks bedankt!!Ben er ergggg blij mee!
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie allemaal hetzelfde probleem hadden![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha.
Hé Bongetje, geintje hoor![]()
Zal wat worden over een paar weken..... stormloopquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
De enige 40 mensen die HBB volgen.
maar die verwijderd helaas niet alles.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
nav heeft gewoon een uninstall
die goedkope rommel meestal niet
Geen opvoeding gehad?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Arli...![]()
En waarom zwaait Talitha niet?![]()
Sorry Jappie, ik had je niet gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Arli...![]()
En waarom zwaait Talitha niet?![]()
oh ja hebben we het al een keer over gehad hier , ik ben mscequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Microsoft Certified Proffessional
Okee, stelt niet veel voor... maar klinkt lekker
Nee, ze kijkt de hele dag al zo sip... sinds hij haar ten huwelijk heeft gevraagd in de jacuzzi gisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef frizti het volgende:
Het gaat niet goed met Willem en Marieke.
[afbeelding]
Zijn die twee vaste bewoners geworden ze blijven toch niet weer slapen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef frizti het volgende:
Het gaat niet goed met Willem en Marieke.
[afbeelding]
Hoi regenworm.quote:
Wormpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |