Schijnt een hele slechte serie te zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:22 schreef qu63 het volgende:
DIT IS GEEN SPOILER, GEWOON EEN FLAUW GRAPJE
President Palmer Leeft Nog!!!
geen idee, kwam em net tegen op imdb, sprong ie ineens voor mn neus met een kut bannerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:14 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet doorgaan op de hints die Palmer heeft achter gelaten. Met Wayne enzo. Zoals 'dat Chevinsky'. Kan me niet voorstellen dat de enige clue is die Palmer achter heeft gelaten.
[..]
Schijnt een hele slechte serie te zijn.
1) kijk eens naar 9-11, dat was uitgekiend, tot op de minuut zo ongeveer. dit is tot nu toe ook het geval geweest, alleen zijn er steeds backup plannen als Jack weer in de weg staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:47 schreef de_sapje het volgende:
Kortom, voor mij zou een perfect 24 seizoen er als volgt uitzien:
- een realistisch verhaal, niet 80 terroristische dreigingen op één dag
- het liefst een verhaal dat verband houdt met eerdere seizoenen/gebeurtenissen
- geen sideline verhalen
- lekker hoog budget
Dat is het dilemma ja. Maar ik heb wel vetrouwen in de schrijvers dat ze het budget nuttig gebruiken. 24 heeft zich wel bewezen qua verhaal denk ik zo. De schrijvers zouden de 'verantwoordelijkheid' wel aan kunnen gok ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
4) ik heb geen idee of dat wel gaat dan.. je wordt inventiever met een lager budget lijkt me.. Met een mega budget blijft alles exploderen en krijg je dus die 80 dreigingen op een dag..
Of Jean-Claude van Damme. Die had een keer een gastrol in Las Vegas als zichzelf. Ging ie dood bij een stunt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef Captain Pervert het volgende:
Toch wel leuk voor de cultstatus van Jack:
zelfs Peter "ROBOCOP" Weller kan hem niet aan. Wat krijgen we volgende week, een gastrol van Sylvester "RAMBO" Stallone?
ik ook wel hoor, maar als het budget "onbeperkt" wordt, dan gaat het denk ik niet zo goed..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is het dilemma ja. Maar ik heb wel vetrouwen in de schrijvers dat ze het budget nuttig gebruiken. 24 heeft zich wel bewezen qua verhaal denk ik zo. De schrijvers zouden de 'verantwoordelijkheid' wel aan kunnen gok ik.
dat is dan weer humorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of Jean-Claude van Damme. Die had een keer een gastrol in Las Vegas als zichzelf. Ging ie dood bij een stunt.
welke opmerkelijke gastrollen hebben we dit seizoen al gehad?quote:
dat is geen gastrol he..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef TC03 het volgende:
Die Hobbit.Hij wordt wel getiteld als 'special guest star' geloof ik.
quote:
Ja, maar kijk, als je eerst een aanslag op een trein hebt, dan een ontvoering van een minister, dan een mogelijke meltdown van 104 kernreactoren, dan Air Force One die neerstort, dan een kernkop die in handen van terroristen is geraakt; dat vind ik gewoon te veel, dat vind ik niet meer realistisch. In seizoen 1 had je alleen die Drazens die Jack Bauer en Palmer wilden pakken en Victor bevrijden. En toch was het steeds spannend. Afgezien van dat verhaal over die zoon en dochter van Palmer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
1) kijk eens naar 9-11, dat was uitgekiend, tot op de minuut zo ongeveer. dit is tot nu toe ook het geval geweest, alleen zijn er steeds backup plannen als Jack weer in de weg staat.
Ja, in dit seizoen is het heel goed gedaan vind ik. Vooral aflevering 10 met Christopher Hendelson, die heeft ook al een geschiedenis met Jack waar in seizoen 1 al over werd gepraat.quote:2) nu toch ook zo? einde van seizoen 4 ging terug naar seizoen 2 (met die hand van Palmer..) En Palmer als ex-president die neergeschoten wordt.. hij was niet zomaar iemand.. en Kim/Chloë/etc.. ook allemaal dingen uit eerdere seizoenen
Dat budget moeten ze gebruiken voor het realisme van de serie. Een professioneel uitziend CTU hoofdgebouw (in seizoen 1 zag het er niet uit), de explosies díe er zijn moeten realistisch zijn, en goede filmafwerking natuurlijk (montage etc).quote:4) ik heb geen idee of dat wel gaat dan.. je wordt inventiever met een lager budget lijkt me.. Met een mega budget blijft alles exploderen en krijg je dus die 80 dreigingen op een dag..
dat waren alleen maar backup plannen. en de ontvoering en alles wat erbij hoorde was gewoon goed in scene gezet door de bad-guys. zoiets gebeurd ook in Irak enzo, alleen dan niet met zulke belangrijke figurenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:10 schreef de_sapje het volgende:
Ja, maar kijk, als je eerst een aanslag op een trein hebt, dan een ontvoering van een minister, dan een mogelijke meltdown van 104 kernreactoren, dan Air Force One die neerstort, dan een kernkop die in handen van terroristen is geraakt; dat vind ik gewoon te veel, dat vind ik niet meer realistisch. In seizoen 1 had je alleen die Drazens die Jack Bauer en Palmer wilden pakken en Victor bevrijden. En toch was het steeds spannend. Afgezien van dat verhaal over die zoon en dochter van Palmer.
Backup plannen of niet, liever één dreiging die goed uitgewerkt wordt (atoombom seizoen 2). Met backup plannen kan je een seizoen wel vullen. Ik vond het mooi dat er in seizoen 2 verschillende personen met verschillende motieven meewerkten aan dezelfde dreiging. De moslims die simpelweg slachtoffers wilden, die minister van Defensie (geloof ik) die meer geld beschikbaar wilde stellen voor Defensie, die wapenfabrikant die een oorlog wilde veroorzaken in het Midden-Oosten. Dat was een echt plot. In seizoen 4 was het meer een opsomming van aanslagen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat waren alleen maar backup plannen. en de ontvoering en alles wat erbij hoorde was gewoon goed in scene gezet door de bad-guys. zoiets gebeurd ook in Irak enzo, alleen dan niet met zulke belangrijke figuren
en nu dan? Die rechterhand van Logan dacht het goed te doen, maar wist niet dat het tegen de mensen van zijn land gebruitk zou worden. de Russen wilde het op Russisch grondgebied doen, maar dat lukt niet meer, dus wordt het op Amerikaans greondgebied!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Backup plannen of niet, liever één dreiging die goed uitgewerkt wordt (atoombom seizoen 2). Met backup plannen kan je een seizoen wel vullen. Ik vond het mooi dat er in seizoen 2 verschillende personen met verschillende motieven meewerkten aan dezelfde dreiging. De moslims die simpelweg slachtoffers wilden, die minister van Defensie (geloof ik) die meer geld beschikbaar wilde stellen voor Defensie, die wapenfabrikant die een oorlog wilde veroorzaken in het Midden-Oosten. Dat was een echt plot. In seizoen 4 was het meer een opsomming van aanslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |