Tips? Weet je dan niet dat je gewoon moet doen wat je hart je ingeeft? Hier zijn echt geen regels of dergelijke voor. Als jij je baby uit haar bedje wil halen, moet je dat gewoon doen. Als ze overdag liever niet in haar bedje slaapt, dan is het toch prima dat ze bijvoorbeeld in de box slaapt. Eventueel kun je haar in de kinderwagen laten slapen, dat deed ik ook vaak op de dag met m'n dochter de eerste maanden. Maar echt hoor, laat je niet te veel meeslepen door meningen van een ander. Bij mij riep ook iedereen hoe ik het moest doen, maar dat werkt niet als dat tegen je eigen gevoel in gaat. En vooral wat dat huilen betreft, daar heeft iedereen wel een mening over...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef Ingrid19 het volgende:
Slapen doet ze helaas overdag en 's avonds dus nog niet in haar eigen bedje. Alleen 's nachts en dan slaapt ze gelukkig wel door.En meestal na de 1e voeding ook in haar eigen bedje.
Als we haar in bed leggen begint ze vaak te krijsen als een gek. En zo niet, dan kijkt/luistert ze naar haar mobiel en als die is afgelopen begint ze ook te huilen.
Ze huilt wel vaker om in slaap te komen en dat is dan 10-15 minuten. En dan huilt ze ‘gewoon’. Maar wat ze dan overdag en ’s avonds doet is echt krijsen.
We laten haar dan wel een tijdje liggen en kijken af en toe. Maar als ze al ruim een half uur bezig is en nog steeds flink over haar toeren is, halen we haar er weer uit.
Is dat verstandig, of moeten we het anders aanpakken? Het CB heeft geen idee wat we kunnen doen.
Hebben jullie tips? Alvast bedankt!
ps. Ze slaapt dan op schoot, in haar wipstoeltje, zo plat mogelijk, of in de box.
Dit bedoel ik dus, er is niks strikt vastgelegd ofzo. Doe waarvan je denkt dat het goed is en kijk ook een beetje naar hoe je baby reageert. Een kindje van die leeftijd kun je namelijk nog niet verwennen door haar "haar zin" te geven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment denkt dat je kindje in zijn bedje 'moet' slapen terwijl dat mss helemaal niet zo hele strikt hoeft allemaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop