Zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:05 schreef Geqxon het volgende:
Ben je er nou trots op, neger zijn?
Op lange termijn scheelt dat tientallen, zo niet honderden euro'squote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe wil je blij wezen met 10% korting bij de KFC, die ¤ 0,30 op een broodje ofzo.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
Da's vet handig, dan komt besmet kippenvlees meteen bij de juiste doelgroep terecht
Ik mis je, geile negert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op lange termijn scheelt dat tientallen, zo niet honderden euro's.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
Da's vet handig, dan komt besmet kippenvlees meteen bij de juiste doelgroep terecht
Hè, jammerquote:Amsterdam, 17 februari 2006 - Kentucky Fried Chicken (KFC) neemt de vogelgriep uiterst serieus en volgt daarom nauwgezet alle ontwikkelingen, want niets is voor ons belangrijker dan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers.
KFC verzekert haar gasten dat al haar producten volledig veilig zijn voor consumptie.
Al onze leveranciers voldoen aan alle strenge Europese, Nederlandse en YUM! richtlijnen voor het houden en fokken van gevogelte. Onze leveranciers worden regelmatig geïnspecteerd door derden om er zeker van te zijn dat ze alle regelgeving op het gebied van algemene gezondheid en voedselveiligheid naleven en ervoor te zorgen dat wij alleen gevogelte verkopen dat vrij is van het vogelgriepvirus.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
Niggers. They knooow what to do with chickies.
Hoe zit het met je moeders Down-syndroom eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet dat negers al eeuwenlang onderdrukt worden hé.
Eijkinggg!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
Niggers. They knooow what to do with chickies.
http://www.flabber.nl/archief/013696.phpquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef jna het volgende:
De echte neger eet ook het bot op bij de KFC![]()
Neen, die steken ze door hun neus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef jna het volgende:
De echte neger eet ook het bot op bij de KFC![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft een KFC V.I.P.-pas.
[afbeelding].
Dat slaat echt 3 keer nergens opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik denk het wordt een nieuw spel:
Zitten allemaal blanke mensen en 1 donker iemand. Het spel is dan om te raden wie de neger is, in de trant van 'wil de echter neger op staan?'.
Maar het gaat over te vette kip dus, wat heeft dat met negers te maken?
Nee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
zat jij vorige week bij die groep negers in de kfc boven de a4?
dus nu ben jij ook aant sparen voor zo'n pas?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft een KFC V.I.P.-pas.
[afbeelding].
Ik héb die pas alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus nu ben jij ook aant sparen voor zo'n pas?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:07 schreef HostiMeister het volgende:
krijg je daar dan ook gratis watermelon slices bij???
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
Eten moslims kip?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
Boeie, kip is kip.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:38 schreef eBay het volgende:
Kfc is heel erg slecht voor de kippen, wat ze doen is tegen alle regels.![]()
Het maakt jou dus niet uit of de kip is mishandeld in een kleine kooi vol met rotzooi en dood worden getrapt door een stel paupers om daarna naar kfc te gaan?quote:
Dat heb je goed gegokt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef eBay het volgende:
[..]
Het maakt jou dus niet uit of de kip is mishandeld in een kleine kooi vol met rotzooi en dood worden getrapt door een stel paupers om daarna naar kfc te gaan?
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef Drasko het volgende:
Alsof echte negers naar de KFC kunnen met die gekorte uitkering
*zoekt dekking*
Da's waar, iemand moet er werkenquote:
Racist!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef Drasko het volgende:
Alsof echte negers naar de KFC kunnen met die gekorte uitkering
*zoekt dekking*
Zoals eerder gezegd. Kip = kipquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef eBay het volgende:
[..]
Het maakt jou dus niet uit of de kip is mishandeld in een kleine kooi vol met rotzooi en dood worden getrapt door een stel paupers om daarna naar kfc te gaan?
![]()
formeel gezien was dit een discriminerende opmerking. als je me dan toch ergens voor gaat uitmaken, doe t dan wel goed.quote:
En dat kan met negers ookquote:Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, Kip!
Ja uhhhh gaan wu niet tu weis doen heh! Beetju negers uitscheldu voor hu beperkte mogelijkheit te werku he!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:32 schreef Drasko het volgende:
[..]
formeel gezien was dit een discriminerende opmerking. als je me dan toch ergens voor gaat uitmaken, doe t dan wel goed.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja uhhhh gaan wu niet tu weis doen heh! Beetju negers uitscheldu voor hu beperkte mogelijkheit te werku he!
Jij hebt wat met negers hé.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
Waar neger?
Ja klopt.quote:
Negermannen.quote:
Juah, doen we!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij m'n Zinger wilt zijn ben ik wel je Wrapper.
Niet hij, snap dat dan.quote:
Hoe denk je dat ze aan die platte neuzen komen? Ze lopen allemaal tegen elkaar aan in het donkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Drasko het volgende:
negermannen zijn eng. ik zie ze nooit. tot ze lachen.
Vandaag geen tijdquote:
ik dacht dat was kwam door dat ze dichter bij den aap staan dan ik, als ubermenschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die platte neuzen komen? Ze lopen allemaal tegen elkaar aan in het donker!
Neen, just don't dig all niggaz.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:51 schreef Drasko het volgende:
[..]
ik dacht dat was kwam door dat ze dichter bij den aap staan dan ik, als ubermensch![]()
JA.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Drasko het volgende:
en jij denkt dat ik dat echt ben?
Dat je nog leeft man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |