Ik voel me hierdoor tog goedquote:Hoi,
Namens de hele FTD community wil ik je bedanken voor je recentelijke bijdrage aan FTD. Hierbij ontvang je de titel Geauthenticeerde poster. Dit houdt in dat in de toekomst al jouw posts automatisch en direct aan het postoverzicht toegevoegd zullen worden, omdat wij vertrouwen in de kwaliteit van jouw bijdrage.
Nogmaals bedankt en veel plezier,
FTD
n3rd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef PaRaR het volgende:
n00b!
Weet je wat niet bewaard moet worden? Jouw lijk als je sterft. verspilling van de ruimte die de aarde ons biedt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zo'n post moet zeker bewaard worden, zeker moeite van het bewaren waard, en zooo nuttig ook
Dan zal jij je vast wel thuisvoelen hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef crackhead het volgende:
Homo-erotisch nerdtopic.
Oe!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weet je wat niet bewaard moet worden? Jouw lijk als je sterft. verspilling van de ruimte die de aarde ons biedt.
Voor homo-erotiek moet je aan de overkant zijn, bilriddert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef crackhead het volgende:
Homo-erotisch nerdtopic.
Bedanktquote:
Ik ben ook vriendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Eindelijk iemand die het werk waardeert. Dat waardeer ik zeer![]()
Ik heb zelf ook een tijdje gepost, maar vaak alleen maar gezeur van users.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Eindelijk iemand die het werk waardeert. Dat waardeer ik zeer![]()
quote:Iedere maand standaard ¤ 5,-
Gelukkig heb ik nooit gezeur gehad, al is het wel zo dat het merendeel van de users die download geen berichtje plaatst. Das wel jammer mjaquote:Ik heb zelf ook een tijdje gepost, maar vaak alleen maar gezeur van users.
Dat is nu wel een stuk beter al, al heb ik het idee dat het aantal replies lager is.
Fill Thread Databasequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef Mirel het volgende:
Wat is een FTD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |