Net GTST zitten kijken. Vroeger keek ik dat geregeld, tegenwoordig zelden, maar wat is de kwaliteit danig achteruit gegaan:quote:Boooooooh gek
Geen idee. En ze praat kutquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Een negerin die visoenen ziet... voodoo?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Dirktator het volgende:
Boooh gek, dan kun je nog beter De Veerkampjes kijken, net als je quote-josti.
Real-life soap over een pauper-familie.quote:
Wat een kampers...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Real-life soap over een pauper-familie.
[afbeelding]
Laten zinken... en hopen op een elfstedentocht...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ze wonen op een woonbootOnder een brug
![]()
Maar dan moet ie wel door Amsterdam gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Laten zinken... en hopen op een elfstedentocht...
Dan ben je een kenner in mijn optiek... ik ken ze totaal niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan moet ie wel door Amsterdam gaan![]()
Ik heb ook ooit 1 aflevering gezien, ik lijk wel de kenner in het topic
Jooi de Bold owned gek. Elke dag om 17:30 ben ik tuned zeg maar. GTST is wel minder geworden mja boeie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat GTST probeerde wat moraal in het verhaal te smokkelen, maar vandaag de dag richt men zich meer op troep, zooi & onzin. Maar goed, wat verwacht je ook van een soap? (ooit bold & the beautiful gezien? Dat is makkelijk 10 keer zo erg, maar dan met een budget :S)
kwaliteitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Camplo het volgende:
Net GTST zitten kijken. Vroeger keek ik dat geregeld, tegenwoordig zelden, maar wat is de kwaliteit danig achteruit gegaan:
Hahhaha daar zitten nog meer domme plots in.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jooi de Bold owned gek. Elke dag om 17:30 ben ik tuned zeg maar. GTST is wel minder geworden mja boeie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |