Koné en kjh doen het beide goed in de competitie. En Farfan, tsja je weet het nooit he. Als ie zijn dag heeft is ie los. Maja als ie zo speelt als tegen Lyon wordt het niksquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou er niet op rekenen
je verwacht van een wedstrijd met psv spectacel???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Koné en kjh doen het beide goed in de competitie. En Farfan, tsja je weet het nooit he. Als ie zijn dag heeft is ie los. Maja als ie zo speelt als tegen Lyon wordt het niks![]()
Even afwachten![]()
Ik verwacht trouwens wel een spectaculaire wedstrijd![]()
Er liep een blonde topper voor het vak langs.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:58 schreef ILCILA het volgende:
waar moest nou een piemel in dan van dat publiek
"Dááár moet eeehn piemol in!"
Nou, dit seizoen is Jenner ook geen garantie voor een zege geweest. Terecht dat hij op de bank zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, als je Jenner pas 20 minuten voor tijd inbrengt vraag je om een nederlaag.
Wanneer is Feyenoord op RTL5 geweest dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:43 schreef Dos37 het volgende:
Heb even een overzicht met welke clubs wel en niet op RTL 5 zijn geweest en hoevaak. Volgens mij klopt het redelijk.
Sparta 5
NEC 5
Heerenveen 5
RKC 5
Roda 4
Twente 4
AZ 4
NAC 4
Willem twee 4
Vitesse 4
RBC 3
Heracles 2
ADO 2
Ajax
FC groningen
PSV
Utrecht
Feyenoord
Zitten ook de 5 resterende wedstrijd bij in.
Ik vond Twente en NAC beide dramatisch spelen. Alleen de individuele acties van Leonardo sprongen eruit.. maargoed waar hebben we het over.. de Nederlandse eredivisiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Weer 3 punten. In de laatste minuten was het nog best spannend moet ik zeggen. Leonardo was erg dreigend vond ik.
sorry maar de laatste 3 jaar zijn de 'leuke' thuiswedstrijden van NAC op 1 hand te tellen geweest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal Vitesse weer punten laten liggen uit, ben benieuwd. Het zijn wel ploegen die er een leuke wedstrijd van kunnen maken.
Ik niet ik kijk misschien stukjes. En de eerste helft sowieso niet dan kijk ik naar wie is de molquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben positief ingesteld, laat me in die waan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Hopelijk wint vitesse
Dat je NAC nog een subtopper noemt is echt teveel eerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
De strijd der teruggevallen subtoppers, ben benieuwd...
Maar niet vandaagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef Greetings het volgende:
Voor een keer gun ik Lok een overwinning![]()
Daarom ook teruggevallen. Een aantal jaren geleden was dit een topwedstrijd...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat je NAC nog een subtopper noemt is echt teveel eer
We zijn nooit tegelijkertijd subtoppers geweest: toen NAC Europees haalde streed Vitesse tegen de nacomp...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom ook teruggevallen. Een aantal jaren geleden was dit een topwedstrijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |