Laten we het hopen....quote:kan dus best een leuke wedstrijd worden morgen
Gaat vast wel door hoor.quote:
quote:N.E.C. - AZ gaat vooralsnog gewoon door (03/03/2006)
Het veld in het McDOS Goffertstadion is inmiddels sneeuwvrij en radarbeelden wijzen uit dat er in elk geval tot 19:00 uur geen sneeuw meer zal vallen.
Houdt u voor alle zekerheid NOS Teletekst pagina 818 of deze website in de gaten maar vooralsnog gaat de wedstrijd vanavond gewoon door!
1 minuut stilte
Voor aanvang van de wedstrijd zal er 1 minuut stilte in acht worden genomen in verband met het overlijden van oud-speler Dries Visser. N.E.C. rekent op de medewerking en het respect van alle bezoekers.
Tegen Twente werkte het juist tegengesteld.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:35 schreef brighton het volgende:
Het veld mag dan wel sneeuwvrij zijn, ik vraag me af in hoeverre er op te voetballen is. Kan nog wel eens in het voordeel van NEC werken. Maar dat zullen we vanavond wel zien...
helaas,Denny Landzaat is voor dit duel geschorst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef JoleX het volgende:
Dit wordt natuurlijk een makkelijke zakelijke overwinning van AZ
Timmer is met zijn hoofd weer bij voetbeel i.p.v. de Olympische Spelen.
Jaliens is in zeer goede vorm en betrouwbaar.
Mathijsen en Opdam zijn weer op elkaar ingespeeld en de Cler is terug.
Schaars, de beste middelvelder, zorgt voor een goede toevoer naar Perez, die zijn vrije trappen nu wel benut en naar Arveladze die zal worden afgelost door de Koef.
Van Galen bewijst zijn laatste dienst door een paar mooie assists en kopballen.
Landzaat baalt ervan dat ie niet in het nederlands elftal zit en zal zijn best doen zijn oude niveau te evenaren. Meerdink heeft vertrouwen gegeven en zal de strijd aangaan met sektiou.
Conclusie: Eenvoudige overwinning voor az dus.
Wat een mentaliteitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
helaas,Denny Landzaat is voor dit duel geschorst.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:35 schreef MaxPower het volgende:
Heb ik teveel gezopen of zijn die lijnen echt rood?
Mocht je denken dat Ned - Ecuador slecht was, dit is nog een tandje lagerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jullie zitten dit echt te kijken?
medunjanin moet eerst maar scoren zodat ie zelfvertrouwen krijgtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
AZ kan beter proberen een monsterscore eruit te trekken, dat kan misschien ivm doelsaldo nog van te pas komen.
Tikkie terug Jaap
Medunjanin speelt als een zak hooi. Alle mooie woorden ten spijt, heb ik hem nog nooit zo goed zien spelen als hoe er over hem geschreven wordt.
Medunjanin![]()
Hij moet gewoon meer bier drinken of zorgen dat hij meer sex heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:59 schreef JoleX het volgende:
[..]
medunjanin moet eerst maar scoren zodat ie zelfvertrouwen krijgt
Zit jij echt te FoK!ken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jullie zitten dit echt te kijken?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:43 schreef Elvislives het volgende:
Dat worden 4 wedstrijdjes voor NBarreto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |