Ja idd! Dat vroeg ik me ook al een hele tijd af!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef Pietklaaso het volgende:
Raymzter of hoe je dat schrijft in de aftiteling van taxi 3( een franse film) met nl talige soundtrack?!
ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:53 schreef bolletje_25 het volgende:
Zeg ja!
ja echt schandalig gewoon. die aftiteling moet doodquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Als ik van zijn muziek hou, dan koop ik wel zijn CD's, maar ik walg van zijn muziek. Als ik dus 20 euro (al een tijd geleden) voor een FRANSE speelfilm met NL ondertiteling betaal, verwacht ik gewoon de originele muziek in de aftiteling, en geen Raymzter die door de aftitelaars of whatever erin is gemonteerd.
Doet niet terzake in dit topic, iedereen houdt van een andere genre films of muziek, maar ik snap dus echt niet waarom Raymzter als aftitelingsmuziek wordt gebruikt.quote:
Maar Titanic is ook een kutfilmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Doet niet terzake in dit topic, iedereen houdt van een andere genre films of muziek, maar ik snap dus echt niet waarom Raymzter als aftitelingsmuziek wordt gebruikt.
Ik zie het al voor me, einde van de film Titanic: "heb je even voor mij.... maak wat tijd voor me vrij..."
ja dat klinkt best logischquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:02 schreef DaDemoMan het volgende:
Omdat het een Nederlandse handelaar is die die film op de marktbracht en ja als de film afgelopen is heb je een muziekje nodig. Dus... Neem je die Raymzter ofzo. Allemaal heel duideluik. Alsof hij iets maar dan ook IETS met die film te maken heeft met die tekst.
ik heb verdomme 12 euro betaald bij de bart smit ( dat waren ze wel alle 3 maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik deel je leed
Heb 'm gekocht voor 2,99 euro bij de blokker.
Maar dat ik dus betaald heb voor die baggerrap dat zit me behoorlijk dwars![]()
"Ze willen ons wat maken als ze over ons praten"![]()
![]()
![]()
als je 12 euro voor Taxi betaalt dan naai je jezelf alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
ik heb verdomme 12 euro betaald bij de bart smit ( dat waren ze wel alle 3 maar dat maakt niet uit
hihi..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een kutmarrokaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |