Nope hier ook nog niets gehadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef AnnekeM het volgende:
Ik mag donderdag weer de screening van Nipo invullen!
same herequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Nuongirl het volgende:
heb die screening van kijkshop ook vandaag gehad en ik mag vrijdag weer een screening van NIPO invullen
Nee, niet voor de maandelijkse screeningquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
same here![]()
Bijna mijn eerste bon bij elkaar. Krijg je trouwens ook punten voor de maandelijkse screening?
Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Furia het volgende:
ik verwacht vandaag mijn buzzerboek!!! Ben echt benieuwd!! En morgen idd weer een screening van Nipo. Had ook nog een screening via kijkshop waarvoor je aan het einde een bon opgestuurd zou krijgen voor een gratis webcam
ik heb trouwens wel aangegeven mee te willen Nipo-en, ze kunnen in het bestand toch wel zien dat ik dat al doe? het alternatief was namelijk "nee, geen belangstelling" of zoiets, en dat is niet zo!
En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.quote:C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef arucard het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik het NIPO interview systeem wil opstarten..
[..]
En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.
ja, zo had ik het ook gedaan. daarom ga ik dus ook niet opgeven dat ik niet mee wil doen, want straks schrappen ze mequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderenook omdat er bij stond dat je dan een informatiepakket krijgt. Ik heb me voor het Kijkshop-gebeuren aangemeld met dezelfde gegevens als voor de gewone Nipo, dan zouden ze die verdubbeling toch al hebben ontdekt.
Bedanktquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exe
Downloaden en installeren..
Doet ie het weer perfect
die van mij mag morgen pasquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef WEST het volgende:
zo een screening gedaan net. nu maar hopen op veel vragenlijsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |