nee kan niet dat moeten mensen doen die erbij zitten. maar ik heb je aangemeld.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hoe kun je jezelf aanmelden voor dat NIPO gebeuren?
donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef midje het volgende:
kan iemand me aanmelden voor nipo?
jorn.canrinus(at)gmail.com
donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef PieuX het volgende:
kan iemand pgarama(at)gmail.com aanmelden bij nipo? dankje!
Die van Netpanel had ik ook:quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Furia het volgende:
Net ook eentje van Netpanel, maar ik geloof niet dat je daar punten voor krijgt, maar je kunt een boodschappenpakket winnen...
O ja, ik kreeg ook nog een bericht dat het Buzzboek 9 maart bezorgd wordt! Volgende week donderdag dusHeb er zin in
Kunnen we hier wel een apart Buzz-topic opstarten
thnxquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:21 schreef WEST het volgende:
[..]
nee kan niet dat moeten mensen doen die erbij zitten. maar ik heb je aangemeld.![]()
Klopt, die ja! Nou ja, met prijzen val ik meestal buiten de boot helaasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:47 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Die van Netpanel had ik ook:
Onder deelnemers aan dit onderzoek worden 50 (!) pakketten met producten van
verschillende A-merken verloot.
Volgens de site:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik doe alleen maar mee als ik er geld of muziekbonnen mee kan verdienen.
Niet een klein kansje op een prijs(je).
Met http://www.mytns.com/Default.asp (Europesche variant van het Nipo) ben ik maar ff gestopt. Ze houden wel verdiende punten bij, maar het is nog steeds niet duidelijk, hoeveel punten je nodig hebt voor een muziekbon. Je kan ze (doe dit volgens mij al een jaar) nog steeds niet inruilen.
Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Volgens de site:
MyTNS.com points kunnen via de MyTNS.com website ingeruild worden voor vele verschillende zaken zoals onder andere donaties aan goede doelen, kadobonnen etc. De daadwerkelijke inruilwaarde van de MyTNS.com points varieert afhankelijk van het inruilsysteem en het land waarin u woont. Als u bijvoorbeeld in Groot Brittaniė woont, kunt u 1500 MyTNS.com points inruilen voor een donatie van 10 Engelse ponden aan een goed doel of, als u in Frankrijk woont, kunnen 1000 punten ingeruild worden voor een donatie van ¤10 aan een goed doel.
In Nederland krijg je voor 66 punten en bon ter waarde van 10 euro voor Bol.com, Free Record Shop of Blokker!quote:Op zondag 5 maart 2006 08:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.
Het aantal punten wordt inmiddels wel bijgehouden
Done!quote:Op zondag 5 maart 2006 08:30 schreef donald_dick het volgende:
kan iemand me aanmelden?
joystickj@ raketnet.nl
Ik heb je aangemeld!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Jurruh het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden voor NIPO? Jurrederuiter (@) gmail.com
Alvast bedankt!
nee alleen afgelopen donderdag iets moest invullen en kreeg daar 25 punten voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |