ik zie nog niks...quote:
Madeleine is zondag jarig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel; had W. afgelopen vrijdag nog aan de telefoon maar ze heeft er niets over gezegd. Daarnaast heb ik J. nog maar 1 keer gesproken sinds ik hier ben.
Verjaardag van wie btw? Of is het iemand die ik niet ken?
Tja..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:21 schreef static het volgende:
Elke avond verplicht uitgaan wordt een beetje verveledend nu.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja..
Maar is het voor M eigenlijk een kroonjaar? Is zo lullig om te vragen![]()
is die blonde een albino?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:12 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
toch wel wat blonds te bespeuren daar![]()
ik zou me wel vermaken daarquote:
Uiteraard.quote:
Nee, een Ierse. Die woont hier al vier jaar. Aardig mens die de 'leuke' plekjes in Lagos kent.quote:
Nou, bedenk je maar vijfhonderd keer want je krijgt bij wijze van spreke al een enge ziekte van een kusje op de wang.quote:
Nee, je hebt niet veel gemist, maar toendertijd woonde ik in het Eko hotel, een groot complex met in het midden een moskee, het was dus meer preventive.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef eL. het volgende:
Ik dacht dat die cartoonrellen niet zo speelden waar jij zat, althans dat is het laatste wat ik heb gelezen. Kun je er iets meer over vertellen, of heb ik gewoon weer eens iets gemist ?
ok dan, we zullen zien volgende week, hoe kan ik 100% duidelijk maken dat ik het echt verzonden heb?quote:
nemen we die. ik zal het volgende week vanaf tbwa versturen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef static het volgende:
Hoe ga je het versturen? Meestal krijg je er een trackingnumber bij, dan kun je zowat per minuut op het internet zien waar het pakketje is.
misschien duurt het ff, maar je moet geduld hebben.quote:
staat al klaarquote:
doe m`n bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |