Ja sorry voor TT let daar maar niet op, ik wist niet echt hoe ik het kort formuleren, maar het gaat om het volgende.
Als ik 's ochtens naar school fiets dan moet ik altijd over een brug, maar soms staat die brug dus openen, geen probleem zo op het eerste gezicht.
Dan komen er dus steeds meer studenten die zich ophopen voor de brug, die net als ik eigenlijk net te laat zijn maar toch op tijd proberen te komen en dus zo dicht mogelijk bij de slagbomen willen staan zodat ze weer als eerste verder kunnen.
Tot nu toe is er nog geen probleem.
Dat denken de mensen aan de andere kant van de brug ook, waar dus precies hetzelfde gebeurt waar dus ook de mensen zich over de gehele breedte van de brug ophopen.
Tot nu toe verder geen problemen, maar dan begint de ellende, de boot vaart voorbij, de brug gaat weer dicht, de slagbomen vervolgens weer open.
Maar omdat aan beide kanten van de brug de mensen zich over de gehele breedte hebben verdeelt rijden dus 2 massieve muren van fietsers op elkaar af die elkaar tegenkomen in het midden van de brug waardoor er een hele opstopping ontstaat
![]()
Blijft verdomme netjes aan de goeie kant van de weg wachten om dit te voorkomen, en dit gebeurt niet 1 keer nee, gewoon zo goed als eidere keer als de brug open staat
Een modje mag de TT wel eventueel aanpassen