Ben er toevallig net weer langs gekomen, en hoorde nogsteeds hetzelfde gepiep. Of ze moeten nogsteeds aan het fluiten zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef master_X het volgende:
nooit gehoord ... mischien een honde fluitje ?
en het werkt erg goed, van wat ik hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:57 schreef crackhead het volgende:
Dat is om honden weg te houden. Dogchaser ofzo.
nauwelijks voor de mensquote:De Dogchaser is een honden–afschrikapparaat. Zendt een ultrasoon geluid uit dat voor het dier, en nauwelijks voor de mens, te horen is. Het dier ervaart dit hoge piepsignaal als onprettig, en associeert u met dit nare signaal en zal u niet benaderen.
Je hebt dan gewoon een goed gehoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:01 schreef basst2005 het volgende:
[..]
nauwelijks voor de menshoor het best goed eerlijk gezegd
Heb je wel vaker last ervan? vlakbij computers, televisie aperaten? of als je langs stroomkabels rijdt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:02 schreef basst2005 het volgende:
Misschien lijk ik dan wel op een hond
bel ff aan en vraag t , ik wil t nu ook wel wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Ben er toevallig net weer langs gekomen, en hoorde nogsteeds hetzelfde gepiep. Of ze moeten nogsteeds aan het fluiten zijn![]()
Vlakbij computers en TV's wel eens ja, maar dat hebben bestwel veel mensen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last ervan? vlakbij computers, televisie aperaten? of als je langs stroomkabels rijdt?
Niet van mij iig, die heb ik gelukkig nog niet nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef donnahvh het volgende:
[..]
misschien wel een op hol geslagen gehoorapparaat ofzo
Behalve als de geluidsbron tegen de schedel wordt gedrukt, aldus het Recordboekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Je hebt dan gewoon een goed gehoor.
Tonen boven de 20kHz worden volgens mij door de meeste mensen niet gehoord.
Ik vraag me steeds vaker af wie dat "bepaald" heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Hou het maar op 20 hzquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
WiFi kunnen wij ook niet horen. Die heeft een frequentie van 2.4ghz wij horen maar tot 20.000hz dus neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |