Altijd goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef xrrwr het volgende:
Zo, even over paris hilton gezeken op m'n LJ, lucht op.
Ik hou van risico's. Dat weet je toch.quote:
Ga je mee bungeejumpen zonder touw? St. doet ook mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van risico's. Dat weet je toch..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ga je mee bungeejumpen zonder touw? St. doet ook mee.
Of met een Feyenoord vlag door Amsterdam gaan lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef xrrwr het volgende:
Weet je wat pas risico is?
Een lokale discotheek binnenlopen, een willekeurige breezer neuken en dan de volgende dag bij haar ouderlijk huis aanbellen en vragen aan d'r vader: "Uw dochter neukt ok, hier heeft u een slet-ok sticker."
Goed plan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of met een Feyenoord vlag door Amsterdam gaan lopen.
Inderdaad. Ga dan bungeejumpen met een staalkabel.quote:
Ik ben eens daags na Ajax - NAC (1-3) met een NAC-sjaal naar school gegaan in Amsterdam. Heb ook nog een biertje gedronken in de stad. Mwoa. Het wordt behoorlijk overtrokken hoor, hele kleine kans dat je wat gebeurd. Maar het is zo onnodig provocerend hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of met een Feyenoord vlag door Amsterdam gaan lopen.
Ik las "startkabel".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga dan bungeejumpen met een staalkabel.
Dan ben je toch een trotse vader. Het zou erger zijn als je zou zeggen dat ze de slet-ok sticker niet krijgt omdat ze niet kan neuken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef xrrwr het volgende:
Weet je wat pas risico is?
Een lokale discotheek binnenlopen, een willekeurige breezer neuken en dan de volgende dag bij haar ouderlijk huis aanbellen en vragen aan d'r vader: "Uw dochter neukt ok, hier heeft u een slet-ok sticker."
Nou ligt NAC natuurlijk iets anders dan Feyenoord, daar in 020.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben eens daags na Ajax - NAC (1-3) met een NAC-sjaal naar school gegaan in Amsterdam. Heb ook nog een biertje gedronken in de stad. Mwoa. Het wordt behoorlijk overtrokken hoor, hele kleine kans dat je wat gebeurd. Maar het is zo onnodig provocerend he.
Shocking.quote:
Naja, ik denk dat NAC en Ajax toch wel anders is dan Feyenoord en Ajax.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben eens daags na Ajax - NAC (1-3) met een NAC-sjaal naar school gegaan in Amsterdam. Heb ook nog een biertje gedronken in de stad. Mwoa. Het wordt behoorlijk overtrokken hoor, hele kleine kans dat je wat gebeurd. Maar het is zo onnodig provocerend he.
Chowi!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
En Jéé.
En andersom ook. Maar op het moment is het msischien gevaarlijker om met een ADO sjaal door Amsterdam te lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou ligt NAC natuurlijk iets anders dan Feyenoord, daar in 020.
Voetbal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:23 schreef xrrwr het volgende:
Gaan we het weer over dat godverdomde hoerenvoetbal hebben?
Hoe maakt [u] het?quote:
Ik kwam gisteren tijdens het stappen een vriendin van me tegen die ik al een hele tijd niet gezien had. Dus ik ben sociaal en maak een praatje en trakteer d'r op een wijntje, maar de laatste keer dat ik d'r sprak was tijdens de huldiging van Sparta die net gepromoveerd waren. Alleen ik ben geen Sparta-fan. Dus dat gesprek werd een Feyenoord - Sparta discussie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:23 schreef xrrwr het volgende:
Gaan we het weer over dat godverdomde hoerenvoetbal hebben?
Ik maak het prima. Gisteren een gezellige avond gehad en pas om 13.30 m'n nest uit gekomen.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik maak het prima. Gisteren een gezellige avond gehad en pas om 13.30 m'n nest uit gekomen.
En u?
Waar?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Stofje het volgende:
Mooi leven.
Hier. Kom eens langs zou ik zeggen.quote:
Ik hou niet zo van gezelligheid. Bovendien kan ik nooit slapen tot 13:30 (ochja, soms), en dat soort dingen. Ik was er om 10 uur uit.quote:
Maar ik ben geen neger. Ik ga wel minder boeken lezen en meer neuken dan, om het te compenseren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:45 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat er meer boeken gelezen moeten worden en dat er juist minder geneukt moet worden. Vooral door negers. Achtergesteld volk en ze wéten niks. Maar neuken kunnen ze als de beste. En dan klagen dat ze honger hebben. Stelletje zwarten. Ben blij dat ik blauw ben.
Hoe is het met je spierpijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
Ik hou niet zo van gezelligheid. Bovendien kan ik nooit slapen tot 13:30 (ochja, soms), en dat soort dingen. Ik was er om 10 uur uit.
Nog steeds pijnlijk.quote:
Doet me altijd een beetje denken aan Super Mario.quote:
Wat is een kuje?quote:
dat was een typefout waarde heerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar je zei kuje. Wat bedoelde je daarmee?
Ja! Hm?!!1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar je zei kuje. Wat bedoelde je daarmee?
Nee, dat heb ik vaker gehoord. Je bedoelde iets met 'kuje' en ik wil graag weten wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was een typefout waarde heer
oke ik bedoelde eigenlijk ditquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vaker gehoord. Je bedoelde iets met 'kuje' en ik wil graag weten wat.
Te laat! Je hebt al een note!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke ik bedoelde eigenlijk dit
kutzooi, nou vooruit dan geef ik er wel een kusje op
Het sarcasme spat van m'n beeldscherm af.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Stofje het volgende:
Nee joh, daar geef ik toch geen notes voor gekkie! Hihi, het idee.
als ik nou eens een in staat van onbinding zijnd vogel lijkje door je brievenbus duw dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Stofje het volgende:
Nee joh, daar geef ik toch geen notes voor gekkie! Hihi, het idee.
beeldscherm nog heel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het sarcasme spat van m'n beeldscherm af.
Ja joh, anders zou ik dat toch niet kunnen typen, gekkie.quote:
Heb jij dan een touchscreen, gekkie? Ik kan zonder beeldscherm nog steeds typen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja joh, anders zou ik dat toch niet kunnen typen, gekkie..
Ja. Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb jij dan een touchscreen, gekkie? Ik kan zonder beeldscherm nog steeds typen hoor.
ik ook, maar het gaat wel moeilijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb jij dan een touchscreen, gekkie? Ik kan zonder beeldscherm nog steeds typen hoor.
Cool een touchscreen!quote:
Now downloading: Whose Line: Season 7.quote:
heerschquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Now downloading: Whose Line: Season 7.
Hell yes.quote:
Gaat nog wel even duren, gok ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
en daarna de rest van de seizoenen
Hier ook. Tevens.quote:
Ik zei dat hij het eens moest proberen.quote:
spread the wordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei dat hij het eens moest proberen.
"Legs" is the word. Spread the word.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
"Legs" is the word. Spread the word..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk je uit voor Maikuuul?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef JDude het volgende:
Zeau, ik ga mij eens even tussen de kampers en achterbuurtvolk begeven:
naar de Supermarkt.
Die pauper sla je zo op de bek.quote:
Aight.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach een keer blazen en hij slipt zo hendig sjiek onder een aanstormende trein
Las ik weer: Spread your legs...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Staat er ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Las ik weer: Spread your legs...
Naja, niet lettelrijk. Maar dat wordt er wel bedoeld.quote:
ach neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Naja, niet lettelrijk. Maar dat wordt er wel bedoeld.
1000 X dank daarvoor schone damequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:Ik heb eenieder zo heerlijk gek gemaakt met whose line..
Geen dank hoor lieffie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
1000 X dank daarvoor schone dame
Mijn download is pas op 11,9%quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:Ik heb eenieder zo heerlijk gek gemaakt met whose line..
boeie, het is gewoon waarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:03 schreef Bizznitch het volgende:
euj deze TT is toch al eens gebruikt...
doe der wat aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
*eensch met TT
WMcDZ.quote:
Ja, het is dan ook érg töf.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:Ik heb eenieder zo heerlijk gek gemaakt met whose line..
gewoon neuken, vermoorden en goed verstoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah
al dat gezeik met advocaten enzo heb ik geen zin in.
en geen geld voor.
Hallo met meld misdaad anoniem, hoe kan ik u helpen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon neuken, vermoorden en goed verstoppen
Hallo met meld misdaad anoniem, hoe kan ik u helpen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hallo met meld misdaad anoniem, hoe kan ik u helpen?
-Hallo met Bobby van Haren, ik wil anoniem een misdrijf melden van ene killswitch.
Dan wijs ik ze toch op dit topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hallo met meld misdaad anoniem, hoe kan ik u helpen?
-Hallo met mcDavid, ik wil anoniem een valse medling melden van ene Bobby van Haren.
wat ze zeker weten serieus zullen nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan wijs ik ze toch op dit topic..
dr staat hier toch nergens dat KS een strafbaar feit heeft begaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan wijs ik ze toch op dit topic..
duhh ik zal al gek zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr staat hier toch nergens dat KS een strafbaar feit heeft begaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr staat hier toch nergens dat KS een strafbaar feit heeft begaan
Klinkt duidelijk als ervaring.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon neuken, vermoorden en goed verstoppen
Neen.quote:
dat kan hij toch ook uit een computerspelletje hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Klinkt duidelijk als ervaring..
Geef games maar weer de schuld!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat kan hij toch ook uit een computerspelletje hebben
Bagger.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Stofje het volgende:
Punt.
Komma,
Dubbele punt:
Haakje openen (
Slash /
Plus +
Anders meld je je even niet elke minuut opnieuw aan!quote:
Ja, dat ging dus niet opzettelijk. Mijn verbinding is verrot.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Anders meld je je even niet elke minuut opnieuw aan!
Als het niet nakend is, wil ik wel meedoen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik zoek vrijwilligers voor nakend Twister![]()
Mooi, da's éénquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als het niet nakend is, wil ik wel meedoen.
Je hebt het altijd te druk voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het te druk met [andere dingen]. Zoals [dit] en [dat].
Ik vertel m'n hele ziel en zaligheid aan jou en het enige dat jij doet is:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt het altijd te druk voor mij.
Nou, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vertel m'n hele ziel en zaligheid aan jou en het enige dat jij doet is:
"Godverdomme, kut MSN!".
Ik heb wederom écht m'n best gedaan.
Dank je voor de hint. Ik neem 'm mee naar achteren.quote:
Stop m'n nummer dan maar gelijk op een plaats waar de zon niet schijnt, als je er toch bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dank je voor de hint. Ik neem 'm mee naar achteren.
Naja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stop m'n nummer dan maar gelijk op een plaats waar de zon niet schijnt, als je er toch bent.
Deze was meer in het kader van: "Há, dat is best een leuke opmerking". Dus niet: "Chowi kan in de stront zakken". Dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stop m'n nummer dan maar gelijk op een plaats waar de zon niet schijnt, als je er toch bent.
Op deze manier kun je simpelweg álle lelijke opmerkingen jegens mij verlichten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze was meer in het kader van: "Há, dat is best een leuke opmerking". Dus niet: "Chowi kan in de stront zakken". Dus.
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op deze manier kun je simpelweg álle lelijke opmerkingen jegens mij verlichten.
Ja, zo moet het dus niet hè!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
Door míj wel.
Och, het is best vermaeckeleyck leesvoederquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:08 schreef JDude het volgende:
Dit topic kun je inderdaad maar beter mijden als Ch. en St. er samen in zitten.
Ik hou toch altijd rekening met jouuuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef rompompom het volgende:
Saaaaai!
D'r wordt ook nooit rekening gehouden met mijn werktijden
En een rocky is "rocky balboa" ofzoquote:niemand prefereert een rocky boven bier!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Zebbie het volgende:
Bier deskundigen kunnen me vast helpen.
Ik zit met iemand te praten over wat deze zin nu precies betekend:
[..]
En een rocky is "rocky balboa" ofzo
Iemand die even uit kan leggen wat daar nou in feite staat?
Die legt geen zinnen uitquote:
WTTZquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
Rare TT, als mensen meer neuken, dan blijft er minder tijd over om in BeF te posten![]()
Wat T_T zegt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar de neuk staat die afkorting nou weer voor dan![]()
Jij bent ook een schatjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik hou toch altijd rekening met jouuu
n00bquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar de neuk staat die afkorting nou weer voor dan![]()
Ben net thuis.quote:
Nee, ABN AMRO toernooi in Rotterdamquote:
Jij bent pas een n00b als je dat weetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent ook een schatje
[..]
n00b
Oja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ABN AMRO toernooi in Rotterdam![]()
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij bent pas een n00b als je dat weet![]()
Tof en uitermate puikend.quote:
\quote:
WBZWJZquote:
Nee, echt, met kantoor, collega's en zulks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo kan je dat ook interpreteren ja
Die heeft gewonnen, en hoe!! Was de beste tennisser van vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Davydenko nog gewonnen of zijn ze die nu ook kwijt?
Ik vraag me nu dus wél af wat voor werk jij doet, dat begrijp je.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef Dagonet het volgende:
Met wijn en muziek.
Ah, mooi, dan krijgen ze toch nog een fatsoenlijke eindwinnaar. Krajicek heeft wel pech gehad dit jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heeft gewonnen, en hoe!! Was de beste tennisser van vandaag![]()
Wat bizznitch zegt wat janetje zegt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens, maar dan met volledige woorden![]()
ja duhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat bizznitch zegt wat janetje zegt.
Duh..
Behoorlijk ja, en vandaag wederom een wedstrijd afgelast wegens blessurequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan krijgen ze toch nog een fatsoenlijke eindwinnaar. Krajicek heeft wel pech gehad dit jaar
Dan kom ik weer uit bij die andere afkorting waar ik niets van snap. Ach, ik wordt te oud voor dit soort dingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat bizznitch zegt wat janetje zegt.
Duh..
Waarheid mag gezegd worden, 14.sweet!quote:
Eens!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:50 schreef Misstique het volgende:
Gezellig hier trouwens.
Wat The_Terminator zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan kom ik weer uit bij die andere afkorting waar ik niets van snap. Ach, ik wordt te oud voor dit soort dingen![]()
Vrijwilliger?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat dat nou maar aan mensen over die er verstand van hebben.
Ik bied me aan.quote:
Omg, er rust een vloek op dat toernooi dit jaar. Dit gun ik 'm absoluut niet. Heb je z'n boek wel eens gelezen? Is echt tof welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, en vandaag wederom een wedstrijd afgelast wegens blessure![]()
Wanneer heb je tijd?quote:
Nee dank je, dat drink ik niet als ik aan het werk ben.quote:
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Misstique het volgende:
's nachts BeF'en, ga ik vaker doen![]()
Morgenavond.quote:
Nope, hij was t vandaag aan t signeren. Zusje is op de foto met em. Hij is kjoetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omg, er rust een vloek op dat toernooi dit jaar. Dit gun ik 'm absoluut niet. Heb je z'n boek wel eens gelezen? Is echt tof wel
Tof. Ik wacht je op bij t station.quote:
Deal. Voor of achterkant?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof. Ik wacht je op bij t station.
ik wel, proost!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee dank je, dat drink ik niet als ik aan het werk ben.
Voor. Bij de trap.quote:
Oh ja, ik had het over waar je me op zou pikken.quote:
Dat wist ik welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh ja, ik had het over waar je me op zou pikken..
ditto.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef Misstique het volgende:
*zeer ontopic bezig is
Ja, ik vond het ene beetje een hark altijd, maar dat boek heeft me wel een heel ander inzicht gegevenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, hij was t vandaag aan t signeren. Zusje is op de foto met em. Hij is kjoet![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef Misstique het volgende:
*zeer ontopic bezig is
Nope.quote:
Zijn er in Dubai geen vrouwen dan?quote:
Jawel, please...quote:
Al die nogal expliciete posts..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef Dagonet het volgende:
Welke?
In Dubai wel, maar aan boord van dit drijvende gedrocht niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn er in Dubai geen vrouwen dan?
Niks zo nauw als je eigen klauw.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
In Dubai wel, maar aan boord van dit drijvende gedrocht niet.
Effe gauw quoten. Want het is waarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks zo nauw als je eigen klauw.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, draaide ze de cam weer de andere kant op?
Nee, eerst willen we naar een club gaan, staan we in een lange rij te wachten rond 1en, is die vol en wordt er een grote groep mensen weg gestuurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, draaide ze de cam weer de andere kant op?
Zeg dat niet te gauw, [CENSUUR]quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks zo nauw als je eigen klauw.
Veel te veel tekst man. Ik heb het niet gelezen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, eerst willen we naar een club gaan, staan we in een lange rij te wachten rond 1en, is die vol en wordt er een grote groep mensen weg gestuurd.. Daarna wat rond gelopen anar andeere clubs maar er was niks leuks verder.
.
En dan het ergste, ik wil chill een blow draaien en die lul die bij me is wil niet eens eventjes een tipje draaien zodat ik alvast kan kruimelen. Kleine moeite, maar nee dat deed hij niet.. M'n handen werden steeds kouder, had ik alleen eindelijk dicht kon ik amper draaien. Dat lukte dus ookal niet. Dan wilt die lul niet eventjes met me op de nachtbus wachten. Hij woont er verdomme 10/20 minuten vandaan, ik loop met hem mee want ik wist dat er daar in de buurt ook een nachtbus kwam die naar zuidplein zou gaan...
Blijkt dat er een te zijn die veel later komt, wilt hij niet mee lopen naar de goede nachtbus, wat echt 2 minuutjes lopen is en dat duurde nog maar 5 minuten voor hij kwam.
Heb die gozer gezegt dat hij de tering kan krijgen en ik de volgende keer wel met echte vrienden ga.
Ben je een wijf ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[gejank]
Heb die gozer gezegt dat hij de tering kan krijgen en ik de volgende keer wel met echte vrienden ga.
Daar was ik ook!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef pc-fr34k het volgende:
zuidplein
Slecht....quote:
quote:
Wat had ik dan moeten doen?quote:
Zo ben je.quote:
En wanneer was dat?quote:
Een slimme maid is altijd voorgedraaid.quote:
Hetzelfde wat je nu hebt gedaan alleen zonder gejank.quote:
Hey Joog.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Hetzelfde wat je nu hebt gedaan alleen zonder gejank.
Deze avond.quote:
Ja, ik had gewoon kunnen draaien alleen die lul wilde niet eventjes een tipje bouwen. Toen waren m'n handen nog warm.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een slimme maid is altijd voorgedraaid.
Jij was in je vorige leven zeker een vlindermes.quote:
Ik ben er niet geweest. Kon er op de dorpsweg al uit. Dat was 2 minuten lopen naar m'n huis.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij was in je vorige leven zeker een vlindermes.
Ik ben al achtien hoor!quote:
Geen reden om boos te worden!quote:
Hey, het is niks om je voor te schamen ofzo!quote:
Heul niet!!!quote:
Oh, wacht, verkeerde user.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, het is niks om je voor te schamen ofzo!
Toen ik twaalf was vond ik het ook erg.
Excuses aanvaard.quote:
Zo ben ik.quote:
Krassen en striemen mên.quote:
Je stelt je aan. Zoals gewoonlijk.quote:
Yes dear.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Zoals gewoonlijk.
Goed zo, je leert het wel.quote:
Je vergeleek vrouwen met pubers. Ik val onder die eerstgenoemde categorie en voelde me aldus aangesproken!quote:
Zeur niet, je hebt wijven en vrouwen, welke van de twee ben jij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeleek vrouwen met pubers. Ik val onder die eerstgenoemde categorie en voelde me aldus aangesproken!
Tomeeto, tomaato.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeleek vrouwen met pubers. Ik val onder die eerstgenoemde categorie en voelde me aldus aangesproken!
Lees eens terug, ik heb al antwoord gegeven op die vraag!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeur niet, je hebt wijven en vrouwen, welke van de twee ben jij?
-edit-quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeur niet, je hebt wijven en vrouwen, welke van de twee ben jij?
Die optie stond er niet bij, maar ik denk dat Dago blij is dat je er zo open en eerlijk voor uit komt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lees eens terug, ik heb al antwoord gegeven op die vraag!
Mannen!!!!
Dat waren 2 geheel van elkaar losstaande opmerkingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die optie stond er niet bij, maar ik denk dat Dago blij is dat je er zo open en eerlijk voor uit komt.
Het is ook bijna te makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Misstique het volgende:
Ik word hier gewoon gedissed.
Ik ben al 24 uur wakker, ben niet in staat om helder na te denken.quote:
OK, ik en rompompom hadden het over wijven, jij trok de foutieve vergelijking tussen wijven en vrouwen en was beledigd, ik wil alleen even duidelijk maken dat die vergelijking fout is en jij er best wijverig over doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lees eens terug, ik heb al antwoord gegeven op die vraag!
Mannen!!!!
Zie post hierboven, ben tijdelijk niet in staat om de juiste verbanden te leggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef jogy het volgende:
[..]
OK, ik en rompompom hadden het over wijven, jij trok de foutieve vergelijking tussen wijven en vrouwen en was beledigd, ik wil alleen even duidelijk maken dat die vergelijking fout is en jij er best wijverig over doet.
Okay, you lost me.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef jogy het volgende:
[..]
OK, ik en rompompom hadden het over wijven, jij trok de foutieve vergelijking tussen wijven en vrouwen en was beledigd, ik wil alleen even duidelijk maken dat die vergelijking fout is en jij er best wijverig over doet.
Die's op.quote:
Heb je er een foto van?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef sararaats het volgende:
ik zal wel kardetsen met Miranda
(in mijn dromen toch)
Hij is ook gewoon een held.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef Dagonet het volgende:
rm_rf waardig.
Ik heb nog wel wat staan.quote:
Do not get her started!!!!!quote:
Hij vagereheint mij net iets teveel en dat komt toch akelig dicht in de buurt van calvobbessen.quote:
Zo vaak lees ik zijn posts niet. Gelukkig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij vagereheint mij net iets teveel en dat komt toch akelig dicht in de buurt van calvobbessen.
Pubertjes die vragen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:07 schreef 14.gif het volgende:
Mag ik hier meedoen in de SC? in PUB is het uitgestorven
Krijgen een Mc Kroket voor een veeg in zuidoost.quote:
Of in ieder geval een lift naar huis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Krijgen een Mc Kroket voor een veeg in zuidoost.
Ah, dáárom is iedereen natuurlijk weg.quote:
quote:
Alleen Janet is maar weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dáárom is iedereen natuurlijk weg.
Als mensen je aanzien voor Yvonne.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:35 schreef Gebleekte het volgende:
Hoi,
Weet iemand wanneer je officieel alcoholist bent?![]()
Oh okee, naja dan zit ik nog niet in de problemen gelukkigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als mensen je aanzien voor Yvonne.
Geen dank.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:51 schreef xrrwr het volgende:
Gister werden er iets teveel pitchers gehaald.
Iedereen had altijd iets van 3 volle amsterdammers staan.
Ik geloof dat ik naar huis ben gelopen maar m'n fiets staat buiten.
Jij was een verre sponsor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |