quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:26 schreef Gunner het volgende:ElisaBKan je me in vredesnaam vertellen waarom je mijn posts heb verwijderd in dit topic :
[TK] Linksys WAG54G Draadloze ADSL RouterIk doe mijn stinkende best om de verkoper te helpen zijn product te verkopen door de juiste relevante informatie te achterhalen en al de tijd en moeite die ik daar in heb gestoken haal jij voor het gemak even weg!
Oh ja, ondertussen heb je je eigen flater ook maar weggedit, das natuurlijk weer het voordeel van blauw.
Ik vind het echt triest. Ik zal nog eens iemand helpen hier.
Beste Gunner...
![]()
Zo lullig als het is overgekomen, is het niet bedoeld. Er ontstond in het topic behoorlijk wat verwarring en discussie. En zoals je nu nog kunt zien staan, stond er ergens tussen een verborgen berichtje van TS dat de router (naar toen pas bleek, toch) niet voor ISDN bedoeld is, maar voor een analoge lijn. Om eea wat te verduidelijken (en dus een eind te maken aan de verwarring én de discussie) heb ik het tussenstuk weggehaald.
Ik weet niet meer precies wát jij had getypt, maar ik weet wel dat er op zich niets mis mee was. Alleen om dat als enige te laten staan, terwijl de rest van de discussie was weggehaald, sloeg ook nergens op. Mijn gebruikelijke aanpak als ik een stuk offtopic weghaal, is om dan ook de hele discussie weg te halen. Niet als statement, maar met als doel het topic weer te maken waarvoor het is bedoeld: vraag en aanbod, zonder zijwegen.
Ook ik was in verwarring door de tegenstrijdige informatie in het topic, en mijn eigen post maakte het er niet duidelijker op. Dat jij het een flater noemt, vind ik prima; kan er niet mee zitten. Net zo min als ik ermee zit dat er een post van mij staat die - later blijkt - inhoudelijk onjuist is. Ik heb deze post dan ook écht niet weggehaald om mezelf een plezier (ik gok dat je daarop doelt met 'het voordeel van blauw'). Alsof het mij ook maar enige moeite heeft gekost me ter verontschuldigen omdat ik ernaast zat?
TS en ik waren het inmiddels al lang en breed eens over mijn post. Én over het schoonvegen van het topic.
TS was blij met jouw informatie, en mede daarmee was de verwarring opgelost. TS heeft de juiste info gepost en daarmee kon de verwarring verwijderd worden (dit als antwoord op de vraag waarom je post in vredesnaam verwijderd is).
Tot slot: ik had je vraag niet eerder gezien,
maar inderdaad ben ik vaak na 24h best in staat antwoord te geven ![]()
edit: ik dacht dat je bedoelde ná 0:00 uur, maar je bedoelde binnen 24 uur. Nou ja, ik had je post dus niet gezien. Excuses voor mijn late reactie dus