Quiquote:Op maandag 13 maart 2006 21:07 schreef Je_Opa het volgende:
Zeg F. wordt het niet eens tijd voor een foto in je FB?
Daarom heb ik ook mij excuses aangeboden aan Patch en het alsnog geregeld, grote vriend.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel zwak om achteraf je zaken hier nog te moeten regelen.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook mij excuses aangeboden aan Patch en het alsnog geregeld, grote vriend.![]()
Het floepte er ineens uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook mij excuses aangeboden aan Patch en het alsnog geregeld, grote vriend.![]()
Stiekum begin ik het me nu ook een beetje te realiseren ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef boebiedoe het volgende:
Wat ben je weer een pussy geworden ShaoliN.
trieste zaak, ik mag hopen dat de kleine etters een ban krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef N-tertainment het volgende:
Deze mogen ook dicht (reden: zie de reacties) , desnoods mag het verwijderd worden.
[TK] Marantz SR4500 7.1 Home Cinema Receiver Zilver
[TK]VW Golf TDI Highline edition 5 drs
Deze heb ik gesloten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef N-tertainment het volgende:
Deze mogen ook dicht (reden: zie de reacties) , desnoods mag het verwijderd worden.
[TK] Marantz SR4500 7.1 Home Cinema Receiver Zilver
Deze heb ik even schoongemaakt. Laat je niet wegjagen door een paar baggerende etters. Zet maar een topicreport op het moment dat je topic verkloot wordt. Ik of 1 van mijn lieftallige assistentes (quote:
ok thnx voor de snelle actie. (misschien moeten de regels aangescherpt worden m.b.t. off topic reacties. Sommige gasten verkloten niet alleen het topic, maar jagen daarmee ook serieus geinteresseerden weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Deze heb ik gesloten.
[..]
Deze heb ik even schoongemaakt. Laat je niet wegjagen door een paar baggerende etters. Zet maar een topicreport op het moment dat je topic verkloot wordt. Ik of 1 van mijn lieftallige assistentes () zal dan even ingrijpen.
We proberen al zoveel mogelijk de boel in de hand te houden. Maar met zoveel topics missen we nog al eens wat. Vandaar dat een topicreport ook een handig hulpmiddel is. Op die manier zien we meteen een topic tussen de rest uitspringen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
ok thnx voor de snelle actie. (misschien moeten de regels aangescherpt worden m.b.t. off topic reacties. Sommige gasten verkloten niet alleen het topic, maar jagen daarmee ook serieus geinteresseerden weg.
Alles kan (nou ja, bijna alles). Een TR kan, een mailtje kan, deze dicht en een paar nieuwe kan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een topic waarin ik meerdere dingen aanbied. Ik heb een paar dingen verkocht, ik kan alleen mijn OP niet wijzigen. Dat kon toch binnen 24 uur altijd?
Moet ik nu een TR maken zodat de verkochte spullen er door een mod uitgehaald kunnen worden?
Wel een beetje ongemakkelijk zo, misschien is het toch beter om gewoon een topic per item te maken.
Modjes lezen die TR's echt wel hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
Liegurt, TR lezen jullie toch niet, een mailtje lezen jullie alleen als het een lekker ding is, meerdere topicjes mogen ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |